دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران در اقدامی گروهی به همراه سایت لپ تاپ مدیا،آی‌تی رسان، ماهنامه شبکه در نوزدهمین نمایشگاه الکامپ سالن ۴۰ میزبان بازدید‌کنندگان هستند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ در این نمایشگاه که هر ساله با حضور شرکت‌های بزرگ فناوری در کشور برگزار می‌شود بخش‌های مختلفی همچون سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبکه و سایر حوزه‌های صنعت فاوا شرکت دارند. پایگاه اطلاع‌رسانی دریچه به همراه پایگاه تخصصی لپ‌تاپ مدیا،  وب سایت آی تی رسان و ماهنامه شبکه در گردهمایی بزرگی میزبان مخاطبان خود در نوزدهمین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر و تجارت الکترونیکی است.

در غرفه گروه‌ رسانه‌ای فناوری اطلاعات، مسابقات گیم روی لپ‌تاپ‌های قدرتمند با فناوری سه بعدی انجام خواهد شد و بازدیدکنندگان می‌توانند با فرآیند اورکلاکینگ و توان افزایی قطعات سخت‌افزاری از نزدیک آشنا شوند. از دیگر فعالیت‌های این گروه می‌توان به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ اشاره کرد که در زمینه‌های مختلف شامل عیب‌یابی، راه‌حل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، راهنمای خرید و بهینه‌سازی عملکرد اجرا می‌شود.
نمایشگاه الکامپ ۹۲ امسال از تاریخ پنجشنبه ۱۴ تا یکشنبه ۱۷ آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با حضور ۵۴۰ شرکت در جریان است. برای بازدید از غرفه گروه رسانه‌ای فناوری اطلاعات می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر در محل نمایشگاه سالن 40 حضور پیدا کنید.
برچسب ها: دریچه ، الکامپ ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار