حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم مسابقات نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نظارت داور بین‌المللی بازنشسته فوتسال قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در حالی که قم در سطح فوتسال کشور داوران ممتازی همچون مرتضی توکلیان و حمیدرضا طیب طاهری را دارد در بخش نظارت بر بازی‌های مهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز دارای نماینده‌ای با تجربه به نام محمد فرجی است.


کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با شناخت کامل از توانمندی‌ها و دانش بالای محمد فرجی، این داور بازنشسته فوتسال استان قم را به عنوان ناظر یکی از دیدارهای مهم فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در هفته دوازدهم انتخاب کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال قرار است دیدارهای هفته دوازدهم از نیم فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز با انجام 6 مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری ‌شود در حالی که حساس‌ترین دیدار هفته را دبیری تبریز و ملی حفاری اهواز برگزار می‌کنند.

این در حالی است که فوتسال دوستان قمی امشب منتظر بازی تیم فوتسال ماهان تندیس قم برابر تیم راه ساری هستند، دیداری که از ساعت 18 پانزدهمین روز آذرماه به میزبانی شاگردان محسن حسن‌زاده در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

اما گذشته از اهمیت این بازی برای فوتسال قم، این هفته یکی از داوران باتجربه و باسابقه فوتسال قم نیز در برگزاری رقابت‌های هفته دوازدهم از دور رفت لیگ برتر فوتسال دخیل است و کار نظارت بر دیدار نمایندگان تبریز و اهواز را بر عهده دارد.

محمد فرجی داور با سابقه فوتسال استان قم که سال‌ها سابقه قضاوت در سطح اول فوتسال کشور را دارد و دیدارهای حساسی را در دوره‌های قبل مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قضاوت کرده، این هفته مسئولیت نظارت بر عملکرد 2 تیم دبیری تبریز و ملی حفاری اهواز را عهده‌دار است.

این در حالی است که تیم‌های فوتسال دبیری تبریز و ملی حفاری اهواز هم‌اکنون بالانشین‌های جدول رده‌بندی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند و قرار است در تلاش برای قهرمانی لیگ پانزدهم همزمان با مسابقه ماهان تندیس قم و راه ساری در سالن دانشگاه علوم پزشکی شهر تبریز به مصاف یکدیگر بروند.

این بازی از ساعت 18 عصر ديروز جمعه پانزدهم آذرماه به میزبانی شاگردان وحید شمسایی در تیم دبیری تبریز و در سالن دانشگاه علوم پزشکی تبریز به انجام می‌رسد و طی آن محمد فرجی داور با سابقه فوتسال استان به عنوان ناظر کمیته فوتسال در این دیدار حضور می‌یابد و کمیته داوران علیرضا سهرابی، مجید فراهانی، وحید سلیمانی و یوسف افضلی را به عنوان اعضای تیم داوری این دیدار معرفی کرده است./س

برچسب ها: قم ، فرجی ، نماینده ، ناظران ، لیگ ، برتر ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.