سرمربی و کاپیتان تیم بسکتبال افرا خلیج فارس که به یک اندازه در هفته هفتم لیگ عصبانی شده و از سوی داوران هم تنبیه شدند در مورد تیم خود و بازی با مهرام صحبت کردند.

حسن نگهداری سرمربی افرا خلیج فارس که به همراه فرید زرقی کاپیتان تیمش در مجموع 3 خطای تکنیکال طی چند دقیقه بازی مقابل مهرام دریافت کردند،‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران شرایط بازی را تشریح کرد: بازیکنانم مقابل مهرام خوب کار کردند و تا اوخر کوارتر چهارم هم بازی پایاپای بود اما در این دقایق داوران بسیار سختگیرانه عمل کرده و برای من و بازیکنم خطاهایی اعلام کردند که باعث از هم پاشیدن تیم و از دست رفتن بازی شد.

موظفم از تیمم دفاع کنم

وی در مورد عصبانی شدن خود توضیح داد: ‌وقتی جلوی پای من توپ به بازیکن ما خورده و به بیرون رفت اما مالکیت را به حریف دادند به داور متذکر شدم و در این زمان برایم تکنیکال اعلام کرد به همین دلیل هم عصبانی شدم. همه شاهد اتفاقات این بازی بودند. نمی توانم در مقابل هر نوع سوت زدن داور چیزی نگویم چون به عنوان سرمربی موظفم که از تیم خود دفاع کنم. 

وی ادامه داد:‌هیچ صحبت خلافی هم با داور نداشتم و تنها تذکر دادم چون در صحنه مربوطه،‌ توپ در نیم متری من قرار داشت.

بازیکن خارجی جدید رویایی نیست

نگهداری از بازیکنانش خواست کمی بیشتر خود را باور کنند و در مورد بازیکن خارجی جدید بار دیگر به موضوع بازیکن اسپانیایی بازگشت و گفت: برای برخی همکاران شما به خاطر مصاحبه خیالی متاسفم. همه شاهد بودند که بازیکن اسپانیایی به درد تیم ما نمی خورد اما بحث مشکل مالی را مطرح کردند. به هر حال با آمدن بازیکن جدید کروات تعادل خوبی در تیم ما برقرار شد. پتکوویچ بازیکنی رویایی نیست اما به اندازه ای که بتواند بازیکنان را راه بیندازد، کار خود را انجام داد.

وی با اشاره به گل نشدن شوتهای پایان بازی در مورد تاکتیکهای تیم خود تاکید کرد: در هر بازی استراتژی جدیدی را استفاده می کنیم. برای مثال مقابل گرگان 40 دقیقه پرس تمام زمین را اجرا کردیم. خوشبختانه بازیکنان هم در این میان بسیار خوب کار می کنند و تیم روبه رشدی داریم که خوشحالم تماشاگران هم از دیدن بازی آن لذت بردند. 

بدون ترس مقابل مهرام بازی کردیم

فرید زرقی کاپیتان افرا هم بعد از تاکید بر اینکه هیچ بی احترامی به داور نکرده و 2 خطای تکنیکال دریافت کرد در مورد بازی با مهرام گفت: تیم ما برنده 35 دقیقه بازی با مهره های مهرام بود. در 5 دقیقه آخر هم یکی از دلایل اعتراضات به جز بحث داوری این بود که تیم واقعا خسته شده بود. مهرام 12 بازیکن یک شکل و هم سطح دارد اما ما آن شرایط را هم نداشتیم امیداورام در بازیهای بعدی به نتایج بهتری برسیم.

بازیکن افرا خلیج فارس اضافه کرد: ما در هر بازی برای برد آمده و با برنامه ریزی دفاعی جدید می جنگیم. مقابل مهرام هم بدون ترس به زمین آمده و واقعا جنگیدیم. اگر با این روحیه وارد زمین شویم مقابل هر تیمی می توان خوب پیش رفت.

برچسب ها: حسن ، نگهداری ، افرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار