«يادداشت‌هاي يك زن خانه‌دار» به كارگرداني مسعود كرامتي در مرحله پيش توليد قرار دارد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، سريال «يادداشت‌هاي يك زن خانه‌دار» در 45 قسمت، 35 دقيقه‌اي براي پخش در ايام نوروز تهيه و توليد مي‌شود.
 
در حال حاضر اين سريال در مرحله  پيش توليد و طراحي صحنه قرار دارد و امير زاغري طراحي صحنه اين سريال را برعهده گرفته است.
 
15 قسمت اول اين سريال در ايام نوروز پخش مي‌شود و علاقه‌مندان قسمت‌هاي بعدي اين سريال را مي‌توانند پس از عيد نوروز دنبال كنند. عليرضا كاظمي‌پور سرپرست نويسندگان سريال «يادداشت‌هاي يك زن خانه‌دار» است، و هنوز بازيگران آن مشخص نشده‌اند.
 
اين مجموعه با رويكردي روان‌شناسانه به روابط بين آدم‌ها مي‌پردازد و با همين رويكرد شخصيت‌هاي سريال را طراحي مي‌كند . اين مجموعه در قالب كمدي و طنز توليد مي‌شود .
 
داستان "يادداشت‌هاي يك زن خانه‌دار" در يك آپارتمان رخ مي‌دهد كه تمام اعضاي خانواده در يك ساختمان زندگي مي‌كنند و قهرمان اصلي داستان دختري به نام شيوا ،فارغ التحصيل رشته روان‌شناسي است كه با ايجاد يك وبلاگ اتفاقات و تجربياتي را كه در زندگي خود و اطرافيانش رخ مي‌دهد به اشتراك مي‌گذارد و خوانندگان وبلاگ خود را به تعامل وا مي‌دارد . «يادداشت‌هاي يك زن خانه‌دار» مجموعه‌اي است كه داستان‌هاي آن با يكديگر تفاوت دارند.
 
اسماعيل عفيفه تهيه كننده اين سريال است.
 
«يادداشت‌هاي يك زن خانه‌دار» در گروه فيلم و نمايش شبكه چهار سيما تهيه مي‌شود و تاكنون افشين احمدي به عنوان مدير تصويربرداري،محمدرضا رستمي برنامه ريز،امين پيرحياطي دستيار كارگردان به عنوان عوامل اين سريال انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.