مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهر های جدید کشور گفت: تکمیل مسکن مهر در کشور دو سال زمان طول می کشد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مسعود نریمانی پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از طرحهای مسکن مهر شهر جدید صدرا ادامه داد: تمام تعهدات دولت قبل در خصوص مسکن مهر را قبول داریم و آنها را به پایان خواهیم رساند.

وی افزود: البته مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که اجرایی کردن این تعهدات در بحث مسکن به زمان احتیاج است که اگر دو سال به طور شبانه روزی کار شود می توانیم وضعیت مسکن مهر را ساماندهی کنیم.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی شهر های جدید کشور با اشاره به اینکه برخی از پیمانکاران به دلیل پایین بودن نرخ ساخت و ساز قراردادی، کوتاهی هایی را انجام داده اند بیان کرد: وضعیت ساخت و ساز مسکن مهر شهرهای جدید در بخش سفت کاری مطلوب است ما در نازک کاری به دلیل قرارداد بستن با نرخ پایین باعث شده که برخی از پیمانکاران در انجام وظیفه خود کوتاهی کنند.

نریمانی گفت: از آغاز به کار دولت جدید گروهی از مردم نگران وضعیت مسکن مهر بودند اما این تعهد را دولت قبول کرده و به طور حتم به بهترین شکل ممکن مسکن های جدید را تحویل مردم خواهد داد.

وی ادامه داد: دولت جدید طرح مسکن اجتماعی را مطرح کرده که در این میان ساخت این مسکن ها مردم محور خواهد بود و خود مردم شراکت بیشتری را در این بحث خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی شهر های جدید کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه توسعه و راه اندازی زیر ساخت های شهر های جدید بر عهده تمام دستگاه های دولتی است، گفت: باید به زیر ساخت ها و مباحث خدماتی در شهر های جدید دقت شود زیرا وزارت راه و شهرسازی تنها متولی این شهر ها نیست بلکه تمام دستگاه های خدمات رسان باید در این میان همکاری لازم را داشته باشند.

نریمانی افزود: مدیران شهرهای جدید در تلاش هستند که زیر ساخت ها را ساماندهی کنند و در این راه سازمانهای خدمات رسان از جمله برق، گاز، مخابرات و.... باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: مردم حاضر در شهر های جدید همانگونه که مردم کلان شهر ها حق انشعاب پرداخت می کنند آنها نیز پرداخت دارند و در این راستا مسوولین دستگاه های خدماتی باید نسبت به رفع مشکلات ساکنین این شهرها اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی شهر های جدید کشور در خصوص زمان تحویل مسکن مهر شهر صدرا نیز، گفت: 10 هزار واحد مسکن مهر خود مالکی تا پایان سال 92 به اتمام خواهد رسید و مابقی نیز در سال 93 تحویل داده خواهد شد./س

انتهای پیام/

برچسب ها: زمان ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.