"فريدون آسرايي" خواننده پاپ از افزايش فضاي غمگين موسيقي در هشت سال اخير خبر داد.

"فريدون آسرايي" خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، در خصوص فراواني آثار غمگين موسيقي گفت: در موسيقي صحبت از عرضه و تقاضا است و در حال حاضر تقاضا براي آهنگهاي غمگين و طرفداران اين نوع موسيقي بيشتر است.
 
وي افزود: متاسفانه افزايش اين نوع موسيقي نشان دهنده‌ي فضاي غمگين جامعه بوده و خواننده نيز ترانه‌هايي را اجرا مي‌کند که مورد توجه قرار گرفته و به دل مردم مي‌نشيند.
 
آسرايي بيان کرد: فضاي جدي‌تر حاکم بر کشورهاي مذهبي نيز باعث رعايت برخي مسائل شده است، البته ارشاد در مجوز دادن به آثار شاد سختگيري نمي‌کند زيرا شاهديم کارهاي ساخته شده در داخل کشور تفاوت چنداني با کارهاي خارج از کشور ندارد و فقط موسيقي غيرمجازي که در آن از هر کلامي استفاده مي‌شود مورد تاييد قرار نمي‌گيرند.
 
وي عنوان کرد: در هشت سال اخير فضاي غمگين در موسيقي افزايش يافته است، البته مي‌توان مسير را به سمت کارهاي شاد هدايت کرد و نبايد از مسائل داخل کشور از جمله تحريمها و فشارهاي وارد بر مردم غافل شد، گاهي خوب است به اين مسائل بي‌توجهي کرده و آهنگيهايي را با مضامين شاد و خالي از دغدغه اجرا کنيم.
 
وي تصريح کرد: متاسفانه سياست بخش اعظمي از زندگي روزمره مردم را در برگرفته، در صورتي که در کشورهاي ديگر اينگونه نيست ما بايد زندگي استاندارد و معقولي با رفاه اجتماعي مناسب را براي مردمان فراهم کنيم تا مضمون آهنگهايي توليد شده نيز از غمگين به شاد تغيير کند.

انتهای پیام/ اس

برچسب ها: موسیقی ، فریدون ، آسرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.