تيم واليبال شهرداري تبريز در هفته هفتم مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي كشور امروز به مصاف تيم باريج‌اسانس كاشان مي‌رود.

علي‌رضا بهبودي، كاپيتان تيم واليبال شهرداري تبريز در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: شرايط تيمي ما بسيار خوب و قابل قبول است. با توجه به بردي كه مقابل تيم پيكان درتهران به‌دست آورديم بازكنان از نظر روحي در وضعيت ايده‌آلي هستند و براي برد در كاشان بازي مي‌كنند.

وي تصريح كرد: باخت تيم باريج‌اسانس در هفته ششم مسابقات ليگ داراي 2 بعد است يا باعث افت انگيزه كاشاني‌ها شده و يا روحيه آنها را تا حدقابل توجهي ارتقا مي‌دهد، به نظرم آنها براي جبران باخت بازي قبل مقابل ما صف‌آرايي مي‌كنند، اميدواريم بتوانيم كاشان را در خانه شكست دهيم.

وي در خصوص ديدار تيم‌هاي شهرداري تبريز و پيكان اظهار داشت: ما به خوبي آنها را آناليز كرده بوديم و تمامي موارد تاكتيكي ارائه شده از سوي كادر فني را در زمين اجرا كرديم؛ توانستيم با كنترل مهره‌‌هاي كليدي تيم پيكان نتيجه بازي را به نفع خود خاتمه دهيم.

پاسور تيم واليبال شهرداري تبريز در ادامه يادآور شد: ليگ امسال به نظرم قوي‌تر از فصل گذشته نيست چند تيم مدعي در مسابقات حضور دارند اما حسن اين رقابت‌ها اين است كه هشت تيم به مرحله پلي‌اف راه پيدا مي‌كنند و اين امر انگيزه تيم‌ها را تا حدقابل توجهي بالا مي‌برد. من در هيچ‌ جاي دنيا نديده‌ام كه پلي‌اف با چهار تيم برگزار شود در تمامي كشورها مسابقات مرحله حذفي هشت تيمي است و اين امر تلاش تيم‌ها را براي صعود ارتقا مي‌دهد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا تيم شهرداري تبريز در فكر كسب عنوان قهرماني است؟ اظهار داشت: كار بسيار سختي است اگر بخواهيم اين پيش‌بيني را از روي كاغذ انجام دهيم، ما مدعي قهرماني نيستيم ولي در عمل و در طول بازي‌ها نهايت توانمان را براي قرارگرفتن در كورس قهرماني بكار خواهيم گرفت.

انتهاي پیام/
برچسب ها: والیبال ، بهبودی ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار