نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وجود بیمارستانی خصوصی در پردیس تیمی به منظوراحداث بیمارستان در پردیس با مسئولیت دکتر امامی رضوی با دستور وزیر بهداشت و درمان وضعیت بهداشت و درمان شهرستان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت احداث بیمارستان در شهرستان پردیس طبق استاندارد های مد نظر وزارت بهداشت و درمان گفت:طی جلساتی با حضور معاون وزیر بهداشت و درمان مشکلات شهرستان پردیس را در این حوزه مطرح ودرخواست احداث بیمارستان را کردیم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :با توجه به وجود ساختمان نیمه کاری ای در بخش بومهن به اصطلاح با عنوان پروژه احداث بیمارستان الغدیر ،در جلسات مختلف با معاون وزیر اسمی از این پروژه تا کنون برده نشده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد :من دردولت دهم وحتی یازدهم با سه وزیر در حوزه بهداشت و درمان در راستای افتتاح بیمارستان در شهرستان پردیس به عنوان نیاز حیاتی مردم در این منطقه صحبت و رایزنی های زیادی را انجام دادم و بارگزاری جمعیت از طریق واگذاری مسکن مهر یکی از استاندارد های لازم برای افتتاح بیمارستان است.

افتخاری در خاتمه اظهارداشت :برای رفع این مشکل در شهرستان پردیس با توجه به وجود بیمارستانی خصوصی تیمی با مسئولیت دکتر امامی رضوی با دستور وزیر بهداشت و درمان برای افتتاح بیمارستان در این شهرستان وضعیت بهداشت و درمان شهرستان پردیس را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.