معاون عمرانی و هماهنگی استانداری تهران گفت: احداث مترو پردیس از برنامه هایی است که در اولویت برنامه های استانداری قرار دارد و باید اقدامات کارشناسی در مرحله اول و تامین اعتبار در مرحله دوم در این رابطه صورت گیردوسپس قولی در این راستابه مردم داده شود .

کریمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت حمل و نقل در شهرستان پردیس با وجود ابهامات در متروی این شهرستان گفت:استانداری به عنوان نماینده دولت پایبند تعهدات دولت دهم است زیرا در مجموع تعهدات دولت جمهوری اسلامی تلقی می شود از طرفی هم حمل و نقل شهری یکی از معضلات استان تهران و شهرستانهای پایتخت است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :احداث مترو پردیس از برنامه هایی است که در اولویت برنامه های استانداری قرار دارد و باید اقدامات کارشناسی در مرحله اول و تامین اعتبار در مرحله دوم در این رابطه صورت گیردوسپس قولی در این راستابه مردم داده شود .

معاون عمرانی و هماهنگی استانداری تهران با اشاره به اینکه پردیس برای 70 هزار نفر طراحی شده بود اضافه کرد: امروز با وجود بارگزاری جمعیت به دلیل واگذاری مسکن مهر جمعیتی بالغ بر 700 هزار نفر در این شهرستان ساکن خواهند شد وسرعت سرازیری جمعیت به پردیس با ارائه خدمات زیربنایی همزمان با رشد جمعیت بالابود.

مهندس کریمی در خالتمه اظهارداشت :تعهدات دولت دهم و اقدامات پیش بینی شده در شهرستان پردیس به دلیل مشکلات مالی و اعتباری در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

شایان ذکر است مترو شرق تهران از مناطق جاجرود، پردیس و بومهن عبور می کند و در انتها به شهر رودهن خواهد رسید که طبق گفته نماینده آمل به احتمال زیاد از رودهن به سمت آمل نیز مترم احداث می شود./س


برچسب ها: مترو ، استانداری ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.