طی مراسمی از رئیس کل دادگستری استان گلستان به عنوان برترین "بانی نماز" تقدیر شد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، طی مراسمی از رئیس کل دادگستری استان گلستان به عنوان برترین "بانی نماز" تقدیر شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در این مراسم با حساس خواندن کار در دستگاه قضایی گفت: همکاران ما هر روز با پرونده‌های سنگین و پیچیده سر و کار دارند که همین امر آنان را در معرض خطر و آسیب قرار می‌دهد.

فاضلیان افزود: برای سالم ماندن در این شرایط سخت باید نفس خود را تقویت کنیم که در این راه خوشبختانه دادگستری استان برنامه‌های فرهنگی خوبی را در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه تلاش‌های خوبی در ترویج فرهنگ اقامه سروقت نماز در دادگستری‌های استان صورت گرفته است، تجهیز و زیباسازی فضای نمازخانه‌ها و برگزاری برنامه‌های متناسب با نیاز همکاران قضایی و اداری و خانواده‌های آنان را از مهمترین برنامه‌های معاونت فرهنگی استان در سال جاری برشمرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان و مشاور استاندار در این مراسم نیز با تقدیر از رئیس کل دادگستری استان گفت: بر اساس شاخص‌های موجود در ستاد اقامه نماز اقدامات انجام شده 93 دستگاه اجرایی استان در سال 91 بررسی و دادگستری گلستان به عنوان دستگاه برتر "بانی نماز" انتخاب شد.

گفتنی است؛ در این مراسم از خانم اکرمی کارمند امور فرهنگی دادگستری به عنوان رابط برتر نماز استان تقدیر شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار