مدیر کل امور عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: در راستای توانمند سازی و مهارت آموزی ساکنان مناطق مرزی تعداد6 نمایندگی آموزش فنی و حرفه ای در شهر های مرزی سیستان و بلوچستان در حال احداث است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، داوود ناصری امید اظهار کرد: احداث تعداد 6 نمایندگی آموزش فنی و حرفه ای در شهر های مرزی سیستان و بلوچستان از سال گذشته آغاز شده و تاکنون با میانگین پیشرفت فیزیکی 85 درصد همراه بوده است.

وی افزود: در راستای ایجاد عدالت آموزشی و بسترسازی به منظور اشتغال جوانان تعداد 6 نمایندگی آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در شهرهای مرزی هیرمند، میرجاوه، مهرستان، پیشین و دلگان در حال احداث است.

امیدی خاطرنشان کرد: در همین راستا همچنین تعداد 3 خوابگاه شبانه روزی در تعداد 3 شهرستان نیکشهر، سرباز و خاش در جنوب استان با میانگین پیشرفت 60 درصد با اعتبارات تملک دارایی از محل منابع استانی در حال اجرا است.

وی با اشاره به نقش آموزش‌های مهارتی و همچنین فنی و حرفه‌ای در توانمندسازی جوانان و رفع معضل بیکاری ادامه داد: از آنجا که رفع بیکاری به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان کشور دردستور کار قرار دارد لذا احداث این مراکز تاثیر بسزایی در روند اشتغالزایی و توسعه استان خواهد داشت./س
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.