عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در نطق میان دستور خود گفت: کلان نگری و دست گذاشتن روی دو مسئله مهم رکود و تورم، اصلی‌ترین وجهه بودجه سال 93 است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز بهارستان، ضمن تقدیر و تشکر از رئیس جمهور در تحویل به موقع لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی گفت: کلان‌نگری و دست گذاشتن روی دو مسئله مهم رکود و تورم، اصلی‌ترین وجهه بودجه 93 است و امیدوارم که مجلس شورای اسلامی همراه با کارشناسان دولت برای حل این دو مقوله بسیار مهم و اساسی پافشاری کنند و از تصویب هر حکمی که باعث تورم و رکود بیشتر و تحمیل هزینه‌های غیر ضرور به دولت گردد، جدا خودداری نمایند.
 
وی در ادامه به مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع مذاکرات ایران با 1+5 بایستی با دقت مورد توجه دولت قرار گیرد و خطوط قرمز مورد توجه اصلی و اساسی باشد.
 
نماینده مردم تاکستان ادامه داد: یکی از مسائل اصلی، حق غنی‌سازی ملت ایران است، دفاع از خون‌های به ناحق ریخته شهدای هسته‌ای تنها با ادامه راه آن بزرگواران و صد البته در جهت استفاده صلح‌‌آمیز از فعالیت‌های هسته‌ای خواهد بود.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا و اعضای 1+5 بدانند که مجلس شورای اسلامی با دقت و حساسیت، تحولات بعد از مذاکرات هسته‌ای را دنبال می‌نمایند و اجازه نخواهند داد دستاوردهای ارزشمند هسته‌ای ایران که محصول تلاش‌های ارزشمند دانشمندان و متخصصان هسته‌ای است، از بین برود.
 
رحمانی ادامه داد: در برابر هر کنش منفی غرب ما واکنش قاطع و مناسبی انجام خواهیم داد و آمریکا و 1+5 بدانند که نرمش قهرمانانه ادامه مقاومت قهرمانانه است و ایندو از هم تفکیک ناپذیرند.
 
وی در پایان به مشکلات حوزه انتخابی خود اشاره کرده و خواستار رسیدگی به آنها شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، برنامه ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار