مجموعه تلويزيوني "سفر سبز" براي پخش از سيماي فرانسوي اين شبكه زيرنويس شده است.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، سريال "سفر سبز" براي مخاطبان سيماي فرانسوي از آنتن كانال یک اين شبكه در حال پخش است.
 
"سفر سبز" به كارگرداني محمد حسين لطيفي و تهيه‌كنندگي مجيد اوجي روايتگر داستان زندگي جواني است كه در سه سالگي به همراه يك زوج معتقد به مسيحيت، به آلمان رفته است و اكنون پس از گذشت سال‌ها براي پيدا كردن پدر و مادر و گذشته خود به ايران برمي‌گردد و . . .
 
در مجموعه تلويزيوني "سفر سبز" بازيگراني چون پارسا پيروزفر،‌ محمدرضا شريفي‌نيا،‌ آزيتا حاجيان‌، امين تارخ‌، زنده‌ياد حميده خيرآبادي،‌ حسن پورشيرازي‌، سارا خوئيني‌ها‌، زنده‌ياد ناديا دلدار گلچين و . . . به ايفاي نقش پرداخته‌اند.
 
مجموعه تلويزيوني "سفر سبز" كه در 18 قسمت به فرانسوي زيرنويس شده، از شنبه 16 آذر از ساعت 8:30 به وقت تهران براي علاقه‌مندان به سريال‌هاي ايراني از سيماي فرانسوي شبكه جهاني سحر به روي آنتن رفته است.
 
اين مجموعه  به سرپرستي ايمان صالحي براي سيماي فرانسوي اين شبكه زيرنويس شده است.

گفتنی است، زهرا راسخ مفخم ترجمه " سفر سبز " را انجام داده و قربانعلي خدابنده ويراستاري متون ترجمه شده را برعهده داشته است . اپراتور زيرنويس اين مجموعه تلويزيوني نيز زهرا مهراد است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.