رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در دیدار با فعالان دانشجویی این دانشگاه تغییرات ارشد مدیریت در وزارت بهداشت را زمینه‌‌ساز گشوده شدن باب جدیدی در حوزه سلامت دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، مجید رمضانی در دیدار با تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی که به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو در این دانشگاه برگزار شد گفت: پس از انتخابات ریاست جمهوری فضای جدیدی بر سیستم سیاسی کشور و نقطه نظرات مسوولان ارشد کشور حاکم شده است و در این راستا تغییراتی که در مجموعه وزارت بهداشت رخ داده است نیز تغییراتی است که باب جدیدی را در این حوزه باز کرده و تغییر نگرش در این بخش را نشان می دهد.

وی افزود: این روند تا ابتدای سال جاری نیز ادامه داشت ولی با توجه به تصمیم دولت جدید در اولویت دادن به بخش سلامت امید است دانشگاه های علوم پزشکی بتوانند منابع اعتباری مناسبی را جذب کرده و ضمن رفع مشکلات موجود، گام های بهتری را با استفاده از این منابع در راستای تقویت تشکل‌ها و انجمن‌های علمی بردارند.

وی تاکید کرد: رابطه ما با دانشجویان علوم پزشکی که در آینده همکاران ما در حوزه سلامت خواهند بود از بالا به پایین نیست و خواستار رابطه نزدیک و تعامل بیشتر با دانشجویان هستیم.

حجت الاسلام سيد احمد عاملي معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این نشست با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) گفت: ملاک جوانی سن و سال نیست. چه بسا جوانانی که پیر به نظر می آیند و چه بسیار افراد سالخورده‌ای که طبق صریح روایت امام صادق (ع) دارای دلی جوان به برکت ایمان و تقوا هستند.

عاملی ملاک عزت در پیشگاه خداوند متعال را ایمان و تقوا دانست و گفت: اگر در برنامه‌های فرهنگی و مدیریتی ملاک ارزشمندی تقوا باشد انسان موفق است و در غیر اینصورت این کارها تنها صرف هزینه و وقت بوده و با این روش در نهایت انسان بیت‌المال را در جایی که نباید هزینه کرده است./س

برچسب ها: دکتر ، علوم پزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.