اداره زیباسازی ضمن ارزیابی پل های عابر پیاده در سطح منطقه نسبت به تجهیز و مرمت آنها اقدام کرد .

مهرابی ، معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به وجود 15 پل عابر پیاده معمولی و یک پل مکانیزه در سطح منطقه گفت: کلیه پل های مورد اشاره از منظر آراستگی و تجهیزات مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت نسبت به تجهیز و آراسته سازی آن اقدام شد. 

وی با بیان این مطلب که روشنایی پل های عابر پیاده و سایر نور پردازی های سطح منطقه هرشب مورد بررسی قرار میگیرد گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش مبنی بر خاموشی هریک از نورپردازی های سطح منطقه نسبت به مرمت آن اقدام می شود. 

معاون شهردار منطقه  همچنین به بررسی مداوم پلی کربنات های کار شده در سقف پل های عابر پیاده اشاره کرد و افزود: به این منظور نیز اقدامات لازم جهت تعویض سقف پل های عابر پیاده صورت گرفت.
 
اجرای طرح های عملیاتی مهم در قطب گردشگری شرق تهران 

شهردار منطقه 13 از اجرای 3 طرح عملیاتی مهم در بوستان  سرخه حصار خبر داد. 

مهندس ابراهیم مداحی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بوستان سرخه حصار جز یکی از سه بوستان مهم پایتخت محسوب شده و به عنوان وسیع ترین فضای سبز منطقه ، موجب شده تا  شهرداری برای استفاده هر چه بهتر شهروندان از این قطب گردشگری اقداماتی را به مرحله اجرا بگذارد. 

وی درباره نصب و راه اندازی سیستم روشنایی این بوستان خاطر نشان کرد: مراحل تکمیل عملیات ساخت شبکه روشنایی برق در محل بوستان سرخه حصار با توجه به استفاده عموم شهروندان از این پارک شهری و با هدف تامین روشنایی آن ، به طول 2  کیلومتر انجام شد. 

به گفته شهردار منطقه 13 با انتقال کامل برق به مناطق انتهایی پارک و تامین روشنایی رمپ ورود و خروجی ، مقدمات دیگر طرح های عمرانی از جمله ایجاد فضای سبز در اولویت قرار گرفت که در صورت تامین اعتبار  به مرحله بهره برداری می رسد. 

مهندس مداحی هدف از اجرای اتصال مسیر پارک سرخه حصار به بزرگراه شهید یاسینی و بزرگراه رسالت را به کار گیری بهینه از مسیر غیر قابل استفاده  در حریم دانست و خاطر نشان کرد: این طرح که به تازگی به پایان رسیده است به عنوان بهسازی یکی از معابر مهم منطقه محسوب می شود که طی آن برای هدایت ترافیکی خودرو ها از داخل جنگل سرخه حصار به بزرگراه رسالت ، یک راه ورودی از انتهای بزرگراه ببه مسیر جنوب به شمال بزرگراه یاسینی ساخت شد. 
انتهای پیام/
برچسب ها: مرمت ، تجهیز ، پل ، عابر ، پیاده ، زیباسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار