امیر عرب در خصوص سفر معاونین باشگاه استقلال به مالزی اظهار داشت: در ابتدا کارگاه آموزش در خصوص قوانین AFC برای ما برگزار می‌‌شود و روز سه‌شنبه هم قرعه‌کشی این رقابت‌ها انجام می‌گیرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، امیر عرب درخصوص سفر معاونین باشگاه استقلال به مالزی اظهار داشت: در ابتدا کارگاه آموزش در خصوص قوانین AFC برای ما برگزار می‌‌شود و روز سه‌شنبه هم قرعه‌کشی این رقابت‌ها انجام می‌گیرد و بنده به عنوان نماینده باشگاه استقلال مسئول برداشتن این قرعه هستم و امیدوارم که بهترین قرعه برای استقلال بیفتد.


وی در ادامه اظهار داشت:‌ درست است که ما دوست داریم در گروه آسانی بیفتیم اما وقتی امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال است مطمئنم در سخت‌ترین گروه هم که قرار بگیریم می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم و سربلند از این مسابقات خارج شویم همان‌طور که در فصل گذشته هم همین اتفاق افتاد. 


معاون باشگاه استقلال در ادامه اظهار داشت: برای حضور پرقدرت در رقابت‌های آسیایی به حل مشکلات مالی نیاز داریم و همیشه فتح‌الله‌زاده  به دنبال حل مشکلات مالی استقلال است، اما یک دست به تنهایی صدا ندارد و امیدواریم با توجه به اینکه استقلال نماینده ایران در بازی‌های آسیایی است توجه بیشتری به این تیم شود تا با حل مشکلات مالی، استقلال پرقدرت‌تر در این رقابت‌ها حضور پیدا کند.

انتهاي پيام/



برچسب ها: عرب ، استقلال ، قرعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار