معاون شوراي اجرايي حزب الله تاکيد کرد لبنان امروز در برابر خطر واقعي تروريست هاي تکفيري در منطقه قرار گرفته است.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه؛ شيخ نبيل قاووق معاون شوراي اجرايي حزب الله لبنان گفت هم پيماني جديد صهيونيست ها و تکفيري ها خطري است که منطقه و لبنان را تهديد مي کند. وي خاطر نشان کرد: دليل اين هم پيماني را مي توان در معالجه تروريست ها در بيمارستانهاي اسرائيل پيدا کرد.

اين مقام ارشد حزب الله افزود: دل بستن گروههاي چهارده مارس در لبنان به تغيير معادلات در سوريه شکست خورده است ونتيجه اي غير از حسرت خوردن و نااميدي براي آنها ندارد. وي افزود گروه چهارده مارس با حمايت از افراد مسلح در طرابلس بار ديگر رسوايي جديدي براي خود به بار آوردد زيرا با حمايت از گروههاي مسلح در کشتن افراد بيگناه و حمله به ارتش لبنان نقش داشتند. شيخ نبيل قاووق گفت: انفجارهاي تروريستي که در «بئر حسن» و «بيروت» رخ داد به افزايش قدرت محور مقاومت در رويارويي با تروريست ها منجر شد زيرا اين جنايات نمي تواند موضع مقاومت را در سوريه و لبنان تغيير دهد.

وي افزود: ورود اسرائيل به خط درگيريها نشان از نااميدي آنها در سرنگوني نظام سوريه دارد. قاووق درباره ترور شهيد حسام اللقيس گفت: اسرائيل مسئول اين اقدام تروريستي بود و اين ترور يک جنايت و تجاوز عليه كشور و حاكميت آن است.

وي در ادامه اظهار داشت: اسرائيل از رويارويي مستقيم با حزب الله وحشت دارد، از اين رو به اين گونه عمليات ناجوانمردانه در شب روي مي آورد. قاووق با اشاره به اينكه مقاومت معادلات پيروزي را يكي پس از ديگري بر اسرائيل تحميل مي کند،افزود: مقاومت قدرت و شجاعت كافي دارد كه از عمليات ترور اللقيس مرحله اي براي آغاز شكست هاي مجدد اسرائيل در لبنان بسازد.

وي با هشدار به گروه چهارده مارس گفت: اين گروه در سنگري واحد و همسو با جريانهاي تکفيري و اسرائيل قرار گرفته است.وي تصريح کرد: ما نمي خواهيم جريان چهارده مارس در اهداف و استراتژي ها با ايده هاي جريان هاي تفكيري و اسرائيل همسو و مشترک باشد، ولي شاهديم كه آنها بيش از هر زمان ديگر به اهداف ضد مقاومت اسرائيل نزديكتر شده اند. 

قاووق افزود: جريان چهارده مارس بداند مواضع ضد مقاومت آنها، اسرائيل را به ادامه عمليات تروريستي و ارتكاب جنايت در لبنان تشويق مي کند بنابراين زمان آن فرا رسيده است كه آنها دست از توطئه عليه مقاومت بردارند و خود را از جبهه ضد مقاومت منطقه خارج كنند. وي در پايان همه گروههاي لبناني را به انجام وظايف ملي در تشكيل دولت وحدت ملي و ايجاد آشتي ملي با هدف رويارويي با تهديدهاي گروههاي تفكيري و اسرائيل براي تامين ثبات و امنيت در لبنان فراخواند. 

انتهای پیام / 
برچسب ها: تهدید ، لبنان ، تروریست ، خطر ، هشدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار