عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین ضمن تشریح جزئیات جلسه اخیر حزب متبوعش، گفت: اعضا پیرامون انتخاب باهنر به عنوان دبیرکل جدید جبهه پیروان به اتفاق نظر رسیدند.

"احمد نیک‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه اخیر جامعه اسلامی مهندسین، اظهار داشت: شورای مرکزی جام بحث اخبار و اطلاعات داخلی، همچنین بودجه 93 را با تحلیل "حمیدرضا فولادگر" عضو شورای مرکزی جام، بررسی کرد.
 
وی با بیان اینکه اعضا تحویل به‌موقع بودجه 93 از سوی دولت را به فال نیک می‌گیرند، ادامه داد: بعد از 8 سال این اولین سالی بود که اولین بودجه دولت به‌موقع تحویل مجلس شد، در این جلسه با بررسی رقم بودجه عمومی و بررسی وضعیت موجود کشور تحلیل‌هایی را نسبت به درآمد و هزینه ارائه کردیم.
 
نیک‌فر با اشاره به اینکه نرخ رشد بیکاری در کشور 12.6 است، تصریح کرد: شاخص‌های بیکاری، نقدینگی، تورم، مهمترین شاخص‌های رشد اقتصادی است، که باید دید دولت با پیشنهاد بودجه 93 توان تحقق آن را دارد.
 
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، تاکید کرد: اگر در سال آینده نرخ رشد بیکاری از 12.6 به 12.4 تنزل کند، یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شده و امکانپذیری آن بستگی به تلاش دولت در تحقق آن دارد.
 
وی با اشاره به نگاه نمایندگان مجلس به بررسی و تصویب بودجه 93، اضافه کرد: قانونگذاری و نظارت با دید سیاسی امکانپذیر نیست، چرا که قانون برای فرد و جناح خاصی نوشته نشده است، بنابراین نمایندگان بدون درنظرگرفتن جایگاه‌های سیاسی باید کلان‌نگر بوده و جدا از اینکه چه کسی بودجه را ارائه می‌کند، آن را بررسی کنند.
 
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، با اشاره به انتخاب دبیرکل جدید جبهه پیروان، خاطرنشان کرد: انتخاب باهنر به عنوان دبیرکل جدید در جلسه شورای مرکزی جام مطرح شد و همه به اتفاق آراء وی را مناسب دیدند، که در جلسه پنجشنبه جبهه پیروان مطرح خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار