رئیس مجمع نمایندگان استان البرز در تشریح جلسه صبح امروز مجمع این استان با "دکتر روحانی" گفت: گزارش مجمع نمایندگان استان البرز در هفت محور تقدیم رئیس‌جمهور شد.

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به جلسه مشترک صبح امروز(دوشنبه)مجمع نمایندگان استان البرز با دکتر روحانی اشاره کرد و گفت: در این نشست مجمع نمایندگان استان البرز در هفت محور گزارش خود را به اطلاع رئیس‌جمهور رساندند که از جمله آن می‌توان به محور بهداشت و درمان و مراکز آموزشی و دانشگاهی، محور مربوط به امکانات ورزشی رسیدگی، به مشکلات صنعت و تولید و محور راه‌ها اشاره کرد.  
 
وی در ادامه افزود: در محور راه‌ها، بحث تکمیل اتوبان شهید همت، آزادراه تهران_ شمال، اتوبان تهران_ کرج، محور قطار شهری و مترو کرج _هشتگرد مطرح شد.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان البرز ادامه داد:‌ پس از اظهارات نمایندگان این استان، رئیس‌جمهور نیز دستورات لازم را برای حل معضلات این استان صادر و عنوان داشت با توجه به اینکه استان البرز در کنار استان تهران قرار گرفته باید توجه ویژه‌ای به این استان صورت بگیرد و پروژ‌های نیمه تمام ان‌شاء‌الله زودتر تکمیل شود.
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار