قائم‌مقام استقلال در خصوص آخرین وضعیت تیم اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. نتیجه قابل‌قبولی را مقابل سپاهان در اصفهان کسب کردیم. امیدوارم با همت و تلاش بازیکنان بتوانیم در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر هم نتایج خوبی را کسب کنیم

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی نظری، قائم‌مقام استقلال در خصوص آخرین وضعیت تیم اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. نتیجه قابل‌قبولی را مقابل سپاهان در اصفهان کسب کردیم. امیدوارم با همت و تلاش بازیکنان بتوانیم در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر هم نتایج خوبی را کسب کنیم تا بتوانیم هرچه زودتر به صدر جدول برسیم.


 نظری در ادامه در مورد قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ان‌شاءا... که قرعه خوبی برای استقلال رقم بخورد البته ما پارسال در گروه مرگ قرار گرفتیم و توانستیم از این گروه با اقتدار صعود کنیم به همین دلیل امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم در آسیا فینالیست شویم.

 
 قائم‌مقام استقلال درباره دیدار مقابل کاسپین قزوین گفت: بازی با تیم‌های ناشناخته همیشه سخت بوده و به همین دلیل ما نمی‌توانیم کاسپین را دست‌کم بگیریم. تلاش می‌کنیم تا با شکست این تیم و صعود به مراحل بعدی بتوانیم عنوان قهرمانی در جام‌حذفی را متعلق به خود کنیم. 

انتهاي پيام/


۱۸ آذر ۱۳۹۲ ۱۴:۰۵

برچسب ها: استقلال ، نظری ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار