این کتاب با استناد به منابع معتبر کهن، رویدادهای حماسه کربلا، امام حسین(ع) و یارانش را در روز عاشورا را به تصویر می‌کشد. نوشتار حاضر در قالب نثرى روان و ادبى به تبیین ویژگی‌های بارز شجاعت، مردانگى، ظلم‏ستیزى، ایثار، عرفان، توحید و خصایل والاى انسانى در حادثه کربلا می‌پردازد.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛
اين اثر، مجموعه اي گوناگون از حماسه بزرگ حضرت سيدالشهدا(ع)؛ يعني عاشوراي حسيني است که با قلم داستاني به نگارش در آمده است. نويسنده با استناد به منابع معتبر و کهن و با بهره جستن از نثري روان و ادبي ، اين واقعه را به تصوير کشيده است.
وي در اين اثر، تصويرهايي از شجاعت، مردانگي، ستم ستيزي، ايثار، عرفان، توحيد و خصلت هاي والاي انساني را اريه داده است. کتاب، در دو فصل «ناخداي تشنه» و «ساحل نشين اشک» فراهم آمده است. محبوبه زارع، پديد آورنده اين کتاب است.
این کتاب با استناد به منابع معتبر کهن، رویدادهای حماسه کربلا، امام حسین(ع) و یارانش را در روز عاشورا را به تصویر می‌کشد. نوشتار حاضر در قالب نثرى روان و ادبى به تبیین ویژگی‌های بارز شجاعت، مردانگى، ظلم ‏ستیزى، ایثار، عرفان، توحید و خصایل والاى انسانى در حادثه کربلا می‌پردازد.
 کتاب «آلبوم عاشورا» در قطع رقعی و جلد شومیز در188 صفحه و یه همت انتشارات بوستان کتاب به بازار نشر عرضه شده است.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار