سرپرست فدراسیون نابینایان و کم بینایان بعد از پایان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون گفت: ما در این جلسه گزارش تمامی کارها و فعالیت‌هایی را که در این هفت ماه انجام داده ایم، ارائه کردیم.

محمدرضا مظلومی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: در این جلسه گزارش تمام فعالیت‌هایی که انجام داده ایم وکارهای به اتمام نرسیده را ارائه کردیم.

وی ادامه داد: هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کل کشور قول دادند که امکانات ورزشی‌ای که در اختیار دارند را از طریق قانونی برای برگزاری اردوها و مسابقات در اختیار فدراسیون نابینایان قرار دهند.

مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: عراقچی عضور هیئت رئیسه نیز در این جلسه قول داد از طریق سفارت خانه‌ها در کشورهای مختلف به تیم هایی که برای برگزاری مسابقات برون مرزی اعزام می شوند خدماتی را ارائه دهد.

گفتنی است: جلسه هیئت رئیسه فدراسیون نابینایان امروز در خصوص اختصاص دادن بودجه و اماکن ورزشی به این فدراسیون تشکیل شد و هاشمی رئیس بهزیستی کا کشور، عراقچی عضو هیئت رئیسه فدراسیون، سیدجلال روغنی عضو هیئت رئیسه فدراسیون، حسینی مشاور اجرایی بهزیستی، یحیی سخن گویی معاون توانبخشی بهزیستی در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار