نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه به موقع بودجه به مجلس و وجود فرصت کافی برای بررسی کارشناسی آن، واقع گرایی بودجه را به همراه خواهد داشت.

ˈحمیدرضا مشهدی عباسیˈ، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به تقدیم به موقع لایحه بودجه به مجلس از سوی هیأت  دولت اظهارکرد: این موضوع را به فال نیک می گیریم و قطعاً پیامدهای خوبی در بر خواهد داشت.

وی گفت: در وهله نخست، این مسأله سبب می شود تا بودجه با دقت بیشتری توسط نمایندگان خانه ملت کارشناسی شود و بودجه واقع گرایی برای سال 93 داشته باشیم.

مشهدی عباسی افزود: مهمترین چالش بودجه مساله کسری آن است که در سنوات گذشته به روشنی مشاهده می شد و باید به نحوی عمل شود تا این معضل کاهش یافته و به حداقل برسد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه به موقع بودجه به مجلس از سوی رییس محترم جمهوری و تعامل دوسویه دولت و مجلس سبب خواهد شد تا سال آینده از نظر اقتصادی وضعیت مناسب تری داشته باشیم که خود در پیشبرد برنامه های اقتصادی تاثیر مثبت خواهد داشت.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به ارائه گزارش مکتوب دستیابی به اهداف برنامه پنجم توسعه که هنوز در صحن علنی مجلس قرائت نشده است، تصریح کرد: تطابق مباحث بودجه ای با برنامه های از پیش تعیین شده بر اساس سند چشم انداز 1404 از سوی نمایندگان، در آینده ای نزدیک مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت./س


برچسب ها: بودجه ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.