سمینار فرصت‏ ها و چالش‏‌های تامین دکل‏‌های حفاری دریایی در پی طرح مواضع مختلف از سوی سازندگان و بهره‏ برداران دکل‏ های حفاری دریایی درباره ساخت این سازه‏‌های دریایی در داخل، برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سمینار "فرصت‏ ها و چالش‏ های تامین دکل‏‌های حفاری دریایی" در جهت تبادل فکری بین مدیران ارشد صنعتی و نفتی، مجموعه‏‌های پیمانکاری، اپراتورهای حفاری، مجموعه‏ های بزرگ فعال در میادین دریایی نفت و گاز، استادان دانشگاه و متخصصان حوزه حفاری و عملیات دریایی شرکت‏‌های فراساحلی برگزار می شود.
 
برگزاری این سمینار در حالی صورت می‏ گیرد که طی چند ماه گذشته بحث‏های جدی از سوی مدافعان و مخالفان ساخت دکل‏‌های حفاری دریایی در داخل در گرفته و طرفین در مصاحبه‌‏ها و مکاتباتی به نقد مواضع یکدیگر و در مواردی حملات تند دست زده‏‌اند.
 
در این شرایط، به نظر می‏‌رسد تشکیل یک سمینار تخصصی و گفتگو بر سر این موضوع که دارای ابعاد اقتصادی، فنی و علمی مختلف است؛ می‏تواند به یافتن راهکاری برای بهره‌‏برداری از منابع نفت و گاز کشور و درعین حال، فراهم ساختن بستر سفارش کار و پروژه به داخل منجر شود.
 
این سمینار از سوی انجمن مهندسی دریایی ایران، دانشگاه صنعتی شریف، انجمن سازندگان شناور، تجهیزات و سازه‏ های دریایی ایران با همکاری مراکز و سازمان‏های دریایی کشور 24 آذرماه جاری در محل سالن جابرابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‏ شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سمینار ، دکل ، حفاری ، دریایی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار