مدیربرنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان سریال "آوای باران" گفت: این سریال در یک خانه‌ای پر از استرس در تهران فیلمبرداری می‌شود.

"امیر اسفندیاری" مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان سریال "آوای باران"  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ساخت و فیلمبرداری "آوای باران"  از 2 شهریور امسال کلید خورد که قسمتی از فیلمبرداری آن در ترکیه بود و هم‌اکنون حدود 22 قسمت برای پخش آماده است.
 
وی افزود: همزمان با فیلمبرداری، فیلم‌نامه در حال نوشتن است و قرار است این سریال در 40 قسمت تهیه شود که تا 15 بهمن به طول خواهد انجامید.
 
وی بیان کرد: یکی از لوکیشن‌های اصلی این سریال خانه‌ای در تهران است که یک بخش از قصه درآن رقم می‌خورد و هم‌اکنون گروه در این لوکیشن مشغول فیلم‌برداری هستند.
 
"سلیمانی" ادامه داد: خوشبختانه تاکنون برای ساخت این سریال با توجه به تدابیر تهیه‌کننده مشکل خاصی نداشتیم ولی همزمانی ضبط و پخش سریال به طور معمول خود نیز میان گروه استرس ایجاد می‌کند.
 
وی در خصوص سختی‌های کار اظهار داشت: پراکندگی لوکیشن‌ها و همچنین با توجه به فصل بارش و علاوه بر آن همزمانی ضبط و پخش نیز سختی‌هایی را به دنبال دارد ولی چون همراه با فیلم‌برداری بازخورد سریال را در میان عامه مردم می‌بینم لذت بخش است.
 
"سلیمانی" عنوان کرد: انتخاب بازیگران کاملا به عهده کارگردان بوده شاید از سوی ما پیشنهاداتی صورت گیرد ولی در نهایت تصمیم‌گیری نهایی با "سهیلی‌زاده" است.
 
وی تصریح کرد: این سریال در دو فصل اتفاق می‌افتد. فصل اول در دهه 70 و در 10 قسمت است و فصل دوم در زمان حال اتفاق می‌افتد که همراه با فصل جدید قصه‌ای نو اتفاق می‌افتد.
 
گفتنی است، سریال "آوای باران" با کارگردانی "حسین سهیلی‌زاده"، تهیه‌کنندگی "مهدی هاشمی‌اصل" هر شب ساعت 20:45 در شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
 
شایان ذکر است، "حمیدرضا پگاه"، "الهام چرخنده"، "سام درخشانی"، "ثریا قاسمی"، "سیاوش خیرآبی"، "سپیده خداوردی" و ... در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه زهرافلاح
۰۱:۳۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
سلام.لطفا این سریال رادر ای فیلم بگذارید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ایناز
۱۷:۳۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
فصل دوم اوای باران را می دهد
-
آيدا
۱۵:۳۸ ۲۳ دی ۱۳۹۲
اواي باران يكي از سريال هاي جذاب ايراني است كه شور و شوق زيادي همراه دارد من از دست اندركاران اين مجموع به خصوص بازيگران و نويسنده تشكر ميكنم و ارزوي موفقيت دارم.
-
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۴ دی ۱۳۹۲
بعد از مدتها یک سریال ایرانی را میبینم
امیدوارم درست بپایان برسانید که مردم راضی باشند نه مثل خیلی از سریالها بی معنی باشند
Iran (Islamic Republic of)
سونیا
۲۲:۱۷ ۰۶ دی ۱۳۹۲
سریالش را دوست داشتم ولی ساعت پخش را بیشتر کنید