نماینده داستان در آغاز جلسه دادگاه امروز کیفرخواست کلیه متهمان را قرائت کرد که پولشویی و تحصیل مال نامشروع مهمترین جرم متهمان است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ دقایقی پیش دومین روز برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران در شعبه 79 دادگاه کیفری به صورت علنی آغاز شد.

**امروز سه‌شنبه (19آذرماه) قاضی محمدی کشکولی ادامه رسیدگی به پرونده متهمان این اختلاس بزرگ را دنبال می‌کند.


**نماینده داستان در آغاز جلسه دادگاه کیفرخواست کلیه متهمان را قرائت کرد.

**
متهمه خانم "ن.غ" برای دفاع در جایگاه حاضر شد.

**نماینده دادستان در تشریح اتهامات وی گفت:‌ پرونده متهمه"ن.غ" شامل پولشویی به مبلغ یک میلیارد و 758هزار و 705هزارتومان، معاونت  در اختلاس و وصول 8 فقره چک می‌شود.

**
متهم بعدی آقای "ع.ن" به اتهام پولشویی به مبلغ 829 میلیون و 985 هزار ریال ناشی از وصول 5فقره چک و معاونت در اختلاس.

**آقای "ح.ر" متهم بعدی است که در جلسه دادگاه حضور نداشت.

**متهم بعدی آقای "ه.ن" به اتهام پولشویی به مبلغ 575 میلیون و 525 هزار ریال، معاونت در اختلاس و تحصیل مال نامشروع به مبلغ 3 میلیون تومان بود که اولین چک در سال 87 به مبلغ 13 میلیون تومان، دومین چک در سال 87 به مبلغ 18 میلیون تومان،‌ سومین چک در سال 88 حدود 26 میلیون تومان صادر شده است.

** متهم بعدی خانم "آ.ب" که در دادگاه حضور نداشته و علی رغم حضور وکیل وی دفاعیاتی صورت نگرفت.
 
** متهم بعدی آقای "م.ص" متهم به پولشویی به مبلغ 1 میلیارد و 745 میلیون و 660 هزار تومان، معاونت در اختلاس و تحصیل مال نامشروع به مبلغ 100 میلیون ریال.

**به علت عدم حضور "س.ن" وکیل وی مهرزاد عبداللهی‌فر به منظور دفاع از این متهم در جلسه حضور یافت.  
 
اتهامات وارده به "س.ن" شامل معاونت در اختلاس، تحصیل مال نامشروع به مبلغ 135 میلیون تومان و همچنین وصول 22 فقره چک به مبلغ یک میلیارد و 336 میلیون و 306 ریال است.  
 
عبداللهی‌فر در دفاع از موکله خود اظهار داشت: همسر "الف.ع" در سال 1378 توانسته نمایندگی بیمه ایران را بگیرد و متهم ردیف اول در این راستا وی را یاری کرده است و چک‌های ذکر شده به نام شاخص حامل و در دو امضا وصول شده است و موکله پس از نقد کردن تمامی وجوه را به همسرش داده است و هیچ وجهی در وجه موکله واریز نشده است که  در ادامه عبداللهی‌فر تقاضای صدور حکم را برای موکل خود خواستار شد.  
 
**دومین جلسه دادگاه اختلاس از بیمه ایران دقایقی پیش پایان یافت.

** جلسه بعدی فردا ساعت 9:30 دقیقه صبح آغاز می‌شود و همچنین ادامه جلسه دادرسی هفته‌ آینده از روز سه‌شنبه به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، حضور همه متهمان و شکات در جلسه دادگاه الزامی است.

مشروح اولین جلسه دادگاه را در اینجا بخوانید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار