سرمربی و بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد بعد از دیدار با پتروشیمی بندرامام از باخت تیمشان صحبت کردند.

مهران شاهین طبع سرمربی دانشگاه آزاد بعد از شکست مقابل پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران به مشکلات بازی تیمش اشاره کرد: بازیکنان گاهی به صحبتهایم گوش نمی دهند. قرار بود توپ در زمین بیشتر بچرخد اما این اتفاق نیفتاد، از نظر دفاعی هم مشکلاتی داشتیم که باید در ادامه بازیها در این زمینه قوی تر کار کنیم. در مجموع می توانستیم خیلی بهتر از این  مقابل پتروشیمی کار کنیم و از تیم راضی نیستم.

وی ادامه داد: در چند جا باید کنترل بیشتری را اعمال می کردیم برای مثال زمانی که بهنام یخچالی وارد شد و پرتابهای خود را گل کرد. این الزاما تقصیر بازیکن هم نیست و من باید بعد از جا به جا شدن بازیکن حریف، موضوع را به بازیکنان خودم گوشزد می کردم. لحظات دیگری هم بود که کنترل را از دست دادیم.

شاهین طبع در مورد اواخر کوارتر سوم بازی توضیح داد: در آن لحظات به خاطر بالا رفتن خطای بازیکنان، شرایط از دستمان خارج شد و در بقیه بازی نتوانستیم از نظر دفاعی کار خود را انجام دهیم.

هر چند سرمربی دانشگاه آزاد بارها از دست محمد حسن زاده در طول بازی عصبانی شد اما در مقایسه بازیکن خود با ارسلان کاظمی در تیم حریف، به دفاع از حسن زاده پرداخت و گفت: حسن زاده هیچ چیز از ارسلان کم ندارد و می تواند خیلی بهتر از این کار کند اما در جریان بازی تمام چیزهایی که از وی می خواستیم را انجام نداد.
 
امیدوارم تا دور برگشت بهتر شویم
 
حامد حسین زاده گارد رأس دانشگاه آزاد که 9 امتیاز و 3 ریباند مقابل پتروشیمی داشت، تاکید می کند: بازی برایمان خوب پیش می رفت اما با چند اشتباه در 2 تا 3 دقیقه رقابت را از دست دادیم. 

وی با اشاره به ناهماهنگی در تیم، تازه بودن کار با بازیکن خارجی و بهتر شدن اوضاع در هفته های بعد گفت: امکان بردن پتروشیمی را داشتیم اما به هر حال این دیدار گذشت و امیدوارم در هفته های بعد بتوانیم تیم را به جایی برسانیم که با هماهنگی در دور برگشت جایگاه خوبی برای پلی آف به دست آوریم. 

حسین زاده در مورد داوری دیدار با پتروشیمی هم با دقت صحبت می کند: قضاوت بازیها را همه می بینند، قطعا داوران هم مانند ما در جریان بازی ضربان بالایی دارند و تصمیمهای اشتباه یا درست آنها را کمیته داوران باید تشخیص دهد.

بازیکن دانشگاه آزاد در مورد تلاش برای پیوستن به قشم و رضایت از بازی دوباره در دانشگاه آزاد توضیح داد: بعد از اینکه به قشم رفتم به خاطر قرارداد دو ساله شرایطی ایجاد شد که باید به دانشگاه آزاد برمی گشتم اما از ابتدا هم دوست داشتم که کنار مهران شاهین طبع کار کرده و برای دانشگاه آزاد بازیهای خوبی انجام دهم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، پتروشیمی ، هفته ، هشتم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار