جلسه مشترك بين ستاد عمره دانشجويي و حج و زيارت صدا و سيما برگزار شد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، در جلسه‌اي با حضور حجت الاسلام و المسلمين فقيهي رئيس ستاد عمره دانشجويي و حسن گروسي رئيس حج و زيارت صدا و سيما فرضيه‌هاي همكاري فيمابين بررسي شد.
 
در اين جلسه حسن گروسي رئيس حج و زيارت صدا و سيما  ضمن تاكيد بر ظرفيت‌هاي عمره دانشجويي و لزوم برنامه‌ريزي ويژه براي استفاده از پتانسيل‌هاي موجود گفت: بايد طراحي خاصي براي فعاليت‌هاي عمره دانشجويي و انعكاس آن در شبكه‌هاي سيما انجام گيرد و آسيب شناسي از وضعيت عمره دانشجويي براي برنامه‌ريزي دقيق‌تر با هدف انعكاس زيبايي‌هاي حج دانشجويي لازم و ضروري به نظر مي‌رسد.
 
حجت الاسلام‌والمسلمين فقيهي رئيس ستاد عمره دانشجويي هم ضمن تشكر از تلاش‌هاي حج و زيارت صدا و سيما ، عمره دانشگاهيان را ظرفيت بزرگي براي نظام جمهوري اسلامي دانست و خاطرنشان كرد: حضور هفده هزار دانشجو در سرزمين وحي و تحولات روحي بسياري از آن‌ها را فرصت طلايي رسانه‌اي است كه بايد در شبكه‌هاي سيما منعكس شود.
 
تهيه و توليد مستندهاي حج دانشجويي، ضبط مراسم قرائت دعاي كميل، ندبه و توسل، ضبط زيارت‌هاي عمره دانشجويي و بازتاب اخبار مرتبط با حج دانشجويي در رسانه‌ها از جمله توافقات اوليه اين جلسه بود كه مقرر شد در كارگروه ويژه‌اي جزئيات آن بررسي و در قالب تفاهم‌نامه مشترك عملياتي شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار