تیم والیبال پیکان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور به مصاف تیم باریچ اسانس کاشان در خانه والیبال تهران می‌رود.

مهدی بازار گرد قطر پاسور تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه ما در هفته باید دو بازی انجام دهیم، وضعیت تمرینی خوبی نداریم چون درحال سفر به شهرهای میزبان و یا بازگشت به تهران هستیم.

وی تصریح کرد: در هفته هفتم مسابقات لیگ  یک بازی پنج سته نو سنگینی مقابل تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس داشتیم این بازی سخت تا حد زیادی بازیکنان را خسته کرده است، روز  گذشته یک ساعت و 30 دقیقه تمرین ریکاوری و آماده سازی داشتیم امروز هم آخرین مرحله از تمرین خود را برای رویارویی با کاشان انجام خواهیم داد.

قطر پاسور تیم والیبال پیکان در خصوص نتایج اخیر تیمش در مسابقات لیگ گفت: متاسفانه تیم ما در هفته های اخیر مقابل حریفان نتایج خوبی کسب نکرد. علت را نمی دانم شاید به مسائل روحی بر می گردد. تا به حال مربیان و دیگر اعضای کادر فنی تمام تلاش خود را برای بازگرداندن والیبالیستها به شرایط مطلوب کرده اند ولی تاثیر چندانی نداشت.

بازارگرد اظهار داشت: احساس می‌کنم ما به خاطر ترس از باخت نتایج را به حریفان واگذار می کنیم و یا به نوعی باید بگویم که ما به زمین می رویم که نبازیم نه آن که ببریم. این مسائل برایمان تا به حال مشکل ساز شده است. امیدوارم با کسب یک برد شرایط روحی خوب به تیم بازگردد.
وی یادآور شد: در بازی هفته هفتم مقابل آلومینیوم المهدی بندر عباس به قولی باید بگویم که داور سرمان را برید. اگر فیلم بازی را مشاهده کنید متوجه می‌شوید که در چندین مورد داور توپ های داخل را که تمامی بازیکنان ، تماشاگران و اعضای کادر فنی حریف هم به داخل بودن آن اذعان داشتند اوت اعلام کرد و نتیجه را به نفع تیم میزبان رقم زد.

قطر پاسور تیم والیبال پیکان افزود: ما فردا مقابل تیم باریچ اسانس کاشان یک بازی سخت و سنگین را در پیش داریم. کاشان تیمی است که در ترکیبش بازیکنان ملی پوش و قدرتمند زیاد دارد آنها با بردی که هفته گذشته مقابل شهرداری تبریز به دست آوردند از نظر روحی در شرایط ایده آلی به سر می برند و برای ما هم مشکل ساز خواهند شد، اما تیم پیکان درحال حاضر جایگاه ششم جدول را به خود اختصاص داده و مقابل تیم قدرتمند کاشان چیزی برای از دست دادن ندارد پس مقابل حریف انتحاری و ریسکی ظاهر خواهیم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حریف ، کادر ، نتایج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.