نماینده سوال کننده از وزیر نیرو با بیان این که خدمات این وزارتخانه برای ثروتمندان است گفت: محاسبه هزینه انشعاب برق کارشناسانه نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در جلسه علنی امروز سه‌شنبه که از وزیر نیرو در مورد علت افزایش انشعاب برق سوال کرده بود گفت: حق انشعاب برق حدود 4 برابر شده است و این موضوع به مردم فشار می‌آورد خصوصا به کشاورزان، روستاییان،‌دامداران و اقشار آسیب پذیر جامعه.  
 
وی تاکید کرد: آیا حقوق و درآمد مردم و اقشار آسیب پذیر 4 برابر افزایش داشته است تا حق انشعاب برق 4 برابر افزایش پیدا کند.  
 
وی تاکید کرد: در حال حاضر حداقل 600 هزار واحد مسکن مهر به خانوارها تحویل داده می‌شود که باید حق انشعاب برق دهند و این موضوع به اقشار آسیب پذیر جامعه فشار می‌آورد چرا که ثبت نام کنندگان مسکن مهر عمدتا اقشار آسیب پذیر هستند.  
 
نماینده ارومیه تاکید کرد: آیا این اقدام وزارت نیرو جلوگیری از رشد و نمو جامعه نیست.  
 
عضو کمیسیون صنایع افزود: افزایش انشعاب هزینه برق بدون هیچ مجوزی صورت گرفت و این یعنی قانون گذاری که دولت‌های قبلی نیز متاسفانه انجام می‌دادند.  
 
وی تاکید کرد: ما نمایندگان به دولت اجازه نمی‌دهیم خودسرانه به مردم فشار وارد کنند.  
 
قاضی‌پور تاکید کرد: وزارت نیرو به حقوق ده تا 20 میلیونی کارکنان خود رسیدگی کند چرا زورشان به مردم می‌رسد.  
 
نماینده سوال کننده از وزیر نیرو در بخش دوم سخنان خود گفت: آمارها نشان می‌دهد که افزایش انشعاب برق 4 برابر شده و ما نماینده ملت هستیم، نوکر دولت نیستیم و اجازه نمی‌دهیم به مردم فشار وارد شود.  
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خدمات وزارت نیرو برای ثروتمندان است نه مستعفان و قطعا نحوه محاسبه هزینه انشعاب کارشناسانه نیست. 

انتهای پیام/
برچسب ها: خدمات ، وزارت ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار