استاندار فارس گفت: باید با بکارگیری متخصصان بیشتر در مرکز نخبگان شهید فهمیده، صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای دیگر به ویژه همسایگان، مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، سید محمد احمدی در دیدار با مدیران مرکز نخبگان شهید فهمیده و تعدادی از نخبگان فعال در پردیس شرکت های دانش بنیان این مرکز، با اشاره به اینکه حضور و فعالیت مرکز نخبگان شهید فهمیده در فارس موجب امیدواری و مایه افتخار است، گفت: امیدواریم با تلاش شما، هم کشور بهره مند شده و هم جایگاه واقعی استان که به فرموده رهبر معظم انقلاب در قله است، در زمینه های مختلف محقق شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تأکید بر اینکه متخصصان و اندیشمندان فعال در مرکز نخبگان شهید فهمیده باید برای افتخار آفرینی بیشتر در عرصه های صنعتی و فناوری های نوین تلاش کنند، ادامه داد: باید با بکارگیری متخصصان بیشتر، صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای دیگر به ویژه همسایگان مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی خواستار معرفی بیشتر مرکز نخبگان شهید فهمیده در سطح استان و کشور شد و افزود: مدیریت ارشد استان فارس برای معرفی این مجموعه در سراسر کشور تلاش می کند./س

انتهای پیام/

برچسب ها: صادرات ، خدمات ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.