یک کارشناس سیاست خارجی گفت :برخی از کشورهای عرب منطقه از اینکه ایران و آمریکا درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران به تفاهم برسند به شدت وحشت‌زده شده‌اند.

"احمد بخشایشی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به اظهار نگرانی برخی از کشورهای عرب منطقه درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران و توافقنامه ژنو اظهار داشت: برخی از کشورهای عرب منطقه دنباله‌رو رویکرد رژیم غاصب صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند، چرا که این رژیم غاصب همواره کشورمان را مورد تهدید قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: این رژیم منحوس به طور مداوم سعی دارد ایران را مورد اتهام علیه خود و کشورهای جهان بداند و این درحالی است که برخی کشورهای عربی از این که ایران از سوی رژیم جعلی صهیونیست تهدید شود سود می‌برند.

بخشایشی افزود: کشورهای عرب منطقه از اینکه ایران و آمریکا درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران به تفاهم برسند به شدت وحشت‌زده شده‌اند، چرا که به زعم آنها اگر ایران قدرت برتر منطقه شود، کشورهای منطقه را تحت فشار قرار خواهد داد.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: رژیم‌های عربی همچون آل‌خلیفه و آل‌سعود بقای خود را در تنش و تقابل با ایران می‌دانند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار