مسئولین فدراسیون فوتبال صبح امروز با پیشکسوت جامعه داوری فوتبال دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون، صبح امروز علی کفاشیان، آیت الهی، محمد ملامحمد و حبیب اله شیرازی با حضور در منزل محمود خوشخوان پیشکسوت داوری فوتبال با وی دیدارکردند. در ابتدا محمود خوشخوان ضمن خوش‌آمد گویی گفت: خوشحالم از اینکه می بینم حفظ حرمت و جایگاه پیشکسوتان برای مسئولین فدراسیون فوتبال مهم است. دیدار امروز باعث شد خاطرات سال های گذشته برایم یادآوری شود.



خوشخوان که تنها داور باقی مانده از دربی معروف سال 52 بین تیم های استقلال و پرسپولیس است، گفت: وضع داوری در حال حاضر رشد زیادی داشته است. داوران خوبی در حال قضاوت هستند که امیدوارم با یکپارچه و یک صدا شدن کمیته و دپارتمان داوری شرایط بهتری هم شاهد باشیم.

در ادامه این دیدار کفاشیان-رییس فدراسیون فوتبال گفت: اینکه امروز توانستیم با شما دیدار داشته باشیم باعث خوشحالی ما است و می دانیم که زودتر باید این اتفاق می افتاد. اینکه 10سال به عنوان رییس کمیته داوری فدراسیون فوتبال مشغول فعالیت بود ه اید گویای اخلاق و مدیریت خوب شماست و در واقع این دیدار باعث افزایش روحیه خود ما شده است . در برنامه های فدراسیون تجلیل از پیشکسوتان را گنجانده ایم چرا که سال های سال برای فوتبال کشور زحمت کشیده اند و روزی خود ما هم در این جایگاه قرار می گیریم.

در پایان این دیدار لوح یادبودی از طرف فدراسیون فوتبال توسط کفاشیان به محمود خوشخوان اهدا شد.





انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار