هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی پیگیری می‌شود یونتوس تنها با یک تساوی به مرحله بعد صعود می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا و بازی ششم تیم‌های حاضر در این بخش از امشب در 4 گروه با پیگیری 8 دیدار آغاز می‌‍شود.



گروه A
منچستریونایتد- شاختار دونسک
اولدترافورد این هفته میزبان اوکراینی هاست و باید در لیگ قهرمانان به مصاف تیم ساختار دونسک رود، منچستری‌ها که هم‌اکنون به دلیل نتایج خوبی که در لیگ قهرمانان کسب کرده‌اند و دغدغه‌ای برای صعود ندارند باید بار دیگر خود را نشان دهند تا بتوانند باخت‌های خانگی مکرری را که در لیگ پریمیر متحمل شده‌اند را جبران کنند تا قدری نظر هواداران را جلی کنند.
شاگردنا مویس این هفته مغلوب تیم پاردوا شدند و با یک گل پس از باخت مقابل اورتون، دومین شکست خود را مقابل نیوکاسل رقم زدند.
شاختار دونسک هم هم‌اکنون با قرار گرفتن رتبه بدوم در جدول و 8 امتیاز رقابت فشرده‌ای را با لورکوزن که تنها 1 امتیاز اختلاف دارد، خواهد داشت.

رئال سوسیدا
بازی حیثیتی مقابل شاگردان سامی هوپیا
رئال سوسیداد که با 1 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته است و دیگر انگیزه‌ایی برای صعود ندارد میزبان بایرلورکوزن است که می‌خواهد هر طور شده با گرفتن پیروزی صعودش را قطعی کند، اما سویسدادی‌ها در بازی آخر در خانه ؟ مقابل شاگردنا سامی هوپیا ظاهر خواهند شد.



گروه B
کالاتاسرای-یوونتوس
بیانکری‌ها به دنبال یک تساوی

در حساس‌ترین دیدارهای امسب گالاتاسرای ترکیه در شرایطی میزبان یوونتوس خواهد بود، که باید به عنوان تیم پیروز میدان را ترک کند تا بتواند در جایگاه تیم دوم به مرحله بعد صعود کند اما در آن سوی میدان بیانکری‌های شهر تورین که در این هفته اسکودتونتایج درخشانی از خود به نمایش گذاشته‌اند و در صدر جدول سری a جای گرفته ‌اند تنها با یک تساوی به همراه رئال مادرید راهی مرحله بعد خواهند شد.

رئال مادرید هم که با پیروزی‌های پی درپی صعود خود را مسجل کرده است برابر تیم کوپنهاگن که کور سومی امیدی برای صعود دارد با حضور رونالدو پس از سه  بازی غیبت به صورت تشریفاتی دیدار خواهند کرد.

گروه3
بنفیکا- پاریس ژرمن
المپیا کوس- اندرلشت

پاریس سن ژرمن در شرایطی به مصاف بنفیکا می‌رود که دیگر  دغدغه ایی برای صعود نداشته و به عنوان تیم اول این گروه لقب گرفته،از طرفی نماینده پرتغال امید زیادی دارد و رقابت فشرده ای را با المپیا کوس یونان بر سر صعود تیم دوم آغاز کرده اگر المپیا کوس یا بنفیکا پیروز میدان باشند هر دو ده امتیازی می‌شوند و نتیجه به تفاضل گل می‌کشد اما به دلیل قرار گرفتن اندرلشت بلژیک مقابل تیم المپیاکوس که نمایش ضعیفی را در این دوره از رقابت ها از خود به نمایش  گذاشته، می‌توان شانس بیشتری را برای نماینده یونان قائل شد.


  گروه D
 بایرن مونیخ- منچستر سیتی
 ویکتوریا بلژن- زسکا سکو
در گروه D مسابقات تکلیف تیم های صعود کننده از هفته گذشته مشخص شده است و بازی بایرن مونیخ و منچستر سیتی تکلیف  تیم اول را مشخص می‌کند، با داریی ها که با هفت گل مقابل ورد برمن در این هفته بوندسلیگا به پیروزی رسیده اند بسیار با انگیزه هستند و به دنبال ثبت رکوردی  جدید هستند.

 زسکا مسکو روسيه و ویکتو یا بلژن هم برای راه یابی به لیگ اروپا و جایگاه سوم مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

 انتهای پیام/

برچسب ها: اروپا ، شرایطی ، یونتوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار