دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی امارات گفت: حضور در مسابقات جهانی اسپانیا و دوره گذشته مسابقات آسیایی در ازبکستان باعث بالارفتن تجربه ام شده بود و با طلای این دوره ناکامی گذشته را جبران کردم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛"آویشن باقری" کاراته کای وزن منهای 54 کیلوگرم تیم نوجوانان دختر ایران در مسابقات آسیایی امارات به سایت فدراسیون کاراته گفت: مسابقات آسیایی امسال نسبت به دوره گذشته بهتر بود و کاراته کاهای خوبی در آن شرکت داشتند و من هم برای جبران ناکامی دوره گذشته در این مسابقات شرکت کردم.

وی افزود: چین، قرقیزستان و ژاپن حریفانم در مسابقات آسیایی امارات بودند که شناختی از آنها نداشتم اما با دیدن مبارزه حریف ژاپنی ام پیش از بازی در فینال نقاط ضعف او را شناسایی کردم و به راحتی در فینال او را شکست دادم.

باقری گفت: دیدار با حریف قرقیزستانی به دلیل آنکه استرس رسیدن به دیدار پایانی را داشتم کمی دشوار بود با اختلاف کمی از سد این کاراته کا گذشتم.

وی با اشاره به اینکه تیم های کاراته چندین ماه تمرینات سنگین را پشت سر گذاشتند، گفت: تیم ایران در این دوره از رقابتها سطح بالاتری نسبت به سایر حریفان داشت و بهترین عملکرد را از خود نشان داد.

باقری در خصوص حضورش در لیگ های کاراته دختران گفت: اولین حضورم در لیگ را امسال در لیگ جوانه ها و با تیم قاسمی تجربه می کنم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کاراته ، باقری ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار