مدیر سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری تبریز گفت: بیش از 70 پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکتی در بخش‌های مختلف عمران و توسعه شهری برای عرضه به سرمایه‌گذاران کشور ترکیه معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، بهرام نسیانی بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 70 پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکتی در بخش‌های مختلف عمران و توسعه شهری برای عرضه به سرمایه‌گذاران کشور ترکیه آماده و معرفی شد.

وی افزود: سرمایه‌گذاران کشور ترکیه یکی از اصلی‌ترین مخاطبان پروژه‌های سرمایه‌گذاری در استان بوده و با توجه به اهمیت پروژه‌های مربوط به حوزه عمران و توسعه شهری، پروژه‌های جدید این حوزه برای معرفی به این سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود.

 مدیر سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری تبریز گفت: بیش از 70 پروژه سرمایه‌گذاری در زمینه‌های متنوع اعم از پروژه‌های تجاری، تفریحی، مسکونی، ورزشی و اقامتی برای عرضه در نشست مشترک شورای بازرگانی ایران و ترکیه در شهر استانبول عرضه می‌شود.

وی گفت: نشست شورای بازرگانی ایران و ترکیه با حضور تجار، بازرگانان و دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل در شهر استانبول در حال برگزاری است.

مدیر سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری تبریز از اصلاح شیوه‌نامه‌ سرمایه‌گذاری و مشارکت در این شهرداری خبر داد و اظهار کرد: به منظور شفاف‌سازی و تسهیل امور سرمایه‌گذاری و مشارکت، شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز اصلاح می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تسهیل جریان سرمایه‌گذاری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عنوان کرد: سهولت در امر سرمایه‌گذاری و فراهم کردن بسترهای مورد نیاز در چارچوب قوانین برای تسریع در ایجاد مقدمات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه عمران و توسعه شهری از جمله اصلی‌ترین اهداف شهرداری تبریز در این حوزه است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.