تیم والیبال شهرداری زاهدان در هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در بندرعباس به مصاف تیم آلومینیوم المهدی این شهر می‌رود.

بهزاد به‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق تصمیم کمیته انضباطی باید این دیدار بدون تماشاگر برگزار شود. نبود تماشاگران تیم میزبان برای ما هیچ فرقی ندارد ولی من دوست داشتم که آنها در سالن حضور داشته بازی از هیجان برخودار باشد. اما تماشاگران نباید رفتار بدی با میهمان داشته باشند این مساله در سطح کلان به ضرر والیبال ایران است.
 
وی تصریح کرد: در مسابقات لیگ امسال اصلا تیم ضعیف وجود ندارد تمام حاضرین جزو مدعیان و قدرتمندان هستند به طور مثال در روزها و هفته‌های ابتدایی لیگ هیچ فرد و تیمی روی ما حساب خاصی باز نمی‌کرد ولی هم اکنون شاهدی این هستید که ما با هماهنگی خوب نتایج قابل قبولی را تاکنون کسب کرده‌ایم.
 
کاپیتان تیم والیبال شهرداری زاهدان افزود: در حال حاضر با توجه به تمرینات منسجمی که انجام دادیم از نظر کارگروهی و آرایش تیمی به بهترین وضعیت رسیده‌ایم خوشبختانه مصدومیت‌‌ها هم برطرف شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
 
به‌نژاد درخصوص وضعیت تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: بندرعباس یکی از تیم‌‌های خوب و منسجم لیگ محسوب می‌شود ولی به خاطر بدشانسی در چند بازی نتیجه را واگذار کرده است درکل ما بهتر از آنها هستیم، بازی را خواهیم برد و سه امتیاز را به دست می‌آوریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، شهرداری ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار