فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور از روز جمعه هفته جاری 22 آذر آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت فدراسیون کاراته؛ هفته اول از دور رفت سوپر لیگ کاراته در حالی روز جمعه به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود که 9 تیم شهید داورزنی قرچک، تیم کاراته پایتخت، دانشگاه آزاد اسلامی، مناطق نفت خیز جنوب، باشگاه پرهام، آذر خودرو نوین، آوای رزم و فولاد مبارکه سپاهان در این فصل با هم به رقابت می پردازند.
 
دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان فصل پیش سوپر لیگ که از وجود کاراته کاهای تیم ملی در ترکیب خود بهره می برد در هفته نخست باید با باشگاه پرهام و آوای رزم مبارزه کند.
 
در سایر دیدارهای مرحله اول ، تیم کاراته پایتخت به مصاف مناطق نفت خیز جنوب می رود، برق هرمزگان با آوای رزم مبارزه خواهد کرد و آذر خودرو نوین با فولاد مبارکه سپاهان دیدار می کند.
 
در مرحله دوم هم برق هرمزگان رودرروی شهید داورزنی قرچک قرار می گیرد، آذر خودرو نوین به مصاف مناطق نفت خیز جنوب می رود و باشگاه پرهام مقابل فولاد مبارکه سپاهان صف آرایی خواهد کرد.  
 
طبق اعلام سازمان لیگ هر باشگاه در هر مسابقه مجاز به استفاده از حداکثر 3 نفر از اعضای تیم ملی بزرگسالان(نفراتی که در تیم ملی سال 91 حضور داشته اند) در تیم کومیته و 3 نفر در تیم کاتای خود است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: لیگ ، کاراته ، کشور ، رزم ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار