نایب رئیس قوه مقننه گفت: مجلس ماهانه سیصد هزار تومان پول در اختیار نمایندگان قرار می‌دهند تا آن ها به اشخاص حقیقی و حقوقی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمد رضا باهنر که در غیاب علی لاریجانی ریاست بخش پایان جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس را بر عهده داشت در پی نطق علیرضا محجوب، که در آن به گزارش هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت: مجلس حرفی ندارد.
 
وی افزود: مجلس شورای اسلامی متقاضی تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی بوده و آن را تصویب و انجام داده است بنابراین تا آخر تحقیق و تفحص سر موضع خود می‌ایستند.
 
همچنین باهنر در این جلسه گفت: نمایندگان مجلس از تریبون صحن علنی برای این موضوع استفاده نکنند و ما معتقدیم هر کسی که تخلف کرده باید به تخلفات رسیدگی شود.
 
باهنر خاطر نشان کرد: مجلس به طور متوسط ماهانه سیصد هزار تومان در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد تا آنها در اختیار مراجعان نیازمند خود قرار بدهند
 
در ادامه این جلسه، علی نعمت چاردولی نماینده ملایر، در تذکر آیین نامه‌ای گفت: آقای باهنر که می‌گویند به نمایندگان سیصد هزار تومان پول دادند به کدام حساب ما واریز کرده‌اند؟ چرا بین مردم توقع ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: وجه ، بلاعوض ، نمایندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار