مهندس ابراهیم مداحی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران روش ارتباط مستقيم با شهروندان را بهترين فرصت براي مديران شهري جهت خدمترساني بهتر به شهروندان دانست و افزود: این روش ارتباط ديد و نگرش بهتري را به مديران شهري در حوزه فعاليتهاي خود و خدمترساني به مردم ارائه مي دهد.
وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری منطقه در شهروند مداري و تحقق سياست محله محوري اظهار داشت : نشست هاي ماهيانه با شوراياران به عنوان پل هاي ارتباطي شهروندان با مديريت شهري، بازديدهاي ميداني مستمر از سطح محلات ، ملاقات های مردمی به صورت هفتگی و حضور در مساجد از جمله اقداماتي که در قالب آن مسائل و مشکلات مردمی رصد شده و از این طریق رفع مسائل و رسیدگی به درخواست های شهروندان در اولويت قرار می گیرد.
گفتنی است در راستای برگزاری سي و سومين جلسه ارتباط مستقيم شهروندان با مديران ارشد شهرداري تهران از طريق تلفن 1888 ، شهردار منطقه 13 روز دوشنبه 25 آذر ماه از ساعت 9 تا 11 در سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران حضور یافته و شهروندان منطقه می توانند برای طرح دیدگاهها و درخواست های خود با تلفن 1888 تماس بگیرند.