روز دوشنبه 25 آذر ماه ، شهردار منطقه 13 با حضور در سامانه 1888 از طریق تلفن به درخواست ها، نظرات و مشكلات شهروندان رسیدگی می کند.

مهندس ابراهیم مداحی  در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران روش ارتباط مستقيم با شهروندان را  بهترين فرصت براي مديران شهري جهت  خدمت‌رساني بهتر به  شهروندان دانست  و افزود: این روش ارتباط  ديد و نگرش بهتري را به مديران شهري در حوزه فعاليت‌هاي خود و خدمت‌رساني به‌ مردم ارائه مي دهد.

وی با اشاره به  رویکرد مدیریت شهری منطقه در شهروند مداري و تحقق سياست محله محوري اظهار داشت :  نشست هاي ماهيانه با شوراياران به عنوان پل هاي ارتباطي شهروندان با مديريت شهري، بازديدهاي ميداني مستمر  از سطح محلات ، ملاقات های  مردمی به صورت   هفتگی و حضور در مساجد از جمله اقداماتي که  در قالب آن مسائل و مشکلات مردمی رصد شده و از این طریق رفع مسائل و رسیدگی به درخواست های شهروندان  در اولويت قرار می گیرد.

گفتنی است  در راستای برگزاری  سي و سومين جلسه ارتباط مستقيم شهروندان با مديران ارشد شهرداري تهران از طريق تلفن 1888 ، شهردار منطقه 13 روز دوشنبه 25 آذر ماه از ساعت 9 تا 11 در سامانه  نظارت همگانی  شهرداری تهران حضور یافته و شهروندان منطقه می توانند برای طرح دیدگاهها و درخواست های خود با تلفن 1888 تماس بگیرند.
 

برچسب ها: شهردار ، مشکلات ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار