رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مازندران ، میزان مصرف آب و برق کشور نسبت به آمارهای جهانی را خیلی بالا اعلام کرد و افزود: برای رسیدن به متوسط جهانی فاصله زیادی داریم و مصرف انرژی در هر خانوار ایرانی سه برابر متوسط جهانی است.

افضلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با بیان اینکه دولت برای کاهش مصرف برنامه هایی دارد،اذعان داشت:برای مصرف بهینه اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و واقعی شدن قیمت ها یک موضوع مهم است.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو با بیان اینکه سومین نمایشگاه در استان مازندران در حوزه برق و آب برگزار می شود، گفت: تولید کنندگان در این نمایشگاه محصولات تولیدی خود را عرضه و در معرض دید مشتریان و استفاده کنندگان قرار می دهند.

وی بااعلام اینکه مجموع غرفه ها در 4 گروه تولید کننده،تامین کننده،ارائه کننده خدمات و خدمات مجموع صنعت برق و آب است، اظهارداشت: با توجه به شرایط تحریم ها و دشواریها کار تولید سخت و دشوار است و با وجود مشکلات زیاد در این صنعت، توقعات نسبت به صنعت برق و آب بسیار بالاست و باید تولید کننده را حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه بدنبال کیفیت و بهره وری بالایی هستیم، افزود: تامین کنندگان باید از کشورهای دیگر تجهیزات مورد نیاز خود را وارد کنند.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان بیان کرد: ارائه کنندگان خدمات با توجه به توانمندی ها و تخصص ها، محصولات را تبدیل به تشکیلات می کند.

افضلی عنوان کرد: خطوط انتقال آب و برق، ایستگاه پمپاژ آب و ایستگاه برق زمینهای برای تولید و توزیع آب و برق فراهم می کند.

وی با بیان اینکه بیشتر محصولاتی که در غرفه های نمایشگاه به نمایش می گذارند، دستاوردهای همکاران درسالهای متمادی است، افزود:نمایشگاه محلی برای ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری های در بخش صنعت است./س

انتهای پیام //

برچسب ها: مصرف ، انرژی ، خانوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.