در حساس‌ترین بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم بورسیا دورتموند، نایب قهرمان دوره قبلی رقا‌بت‌ها در تکاپوی صعود از گروه خود است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته‌ی آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانی اروپا امشب با پیگیری 4 گروه دیگر این دوره از رقابت‌ها به پایان‌ می‌رسد و تکلیف 16 تیم صعود کننده به مرحله بعد مشخص خواهد شد.

گروه E

چلسی- استوانجارست

آبی‌پوشان لندنی با خیالی راحت به دیدار استوانجارست رومانی می‌روند و در تلاش هستند پیروزی دور رفت مقابل این تیم رومانیایی را تکرار کنند تا به عنوان تیم نخست صعود خود را قطعی سازند، شاگردان خوزه مورینیو که این روزها به دلیل اشتباهات مکرر و به ثمر رساندن گل‌های متعدد مورد غضب سرمربی پرتغالی‌شان قرار گرفته‌اند، در این هفته از لیگ پریمیر مقابل استوک سیتی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شدند، هم اکنون نیز می‌خواهند با درخشش در این بازی قدری نظر مربی خاصشان را جلب کنند.

شالکه که هم اکنون با اختلاف یک امتیاز با بازل در جایگاه سوم قرار گرفته، قصد دارد که هر طور شده یک برد از این تیم سویسی بگیرد تا به همراه چلسی به دور بعد صعود کند.

گروه F

ناپولی- آرسنال


گروه F که یکی از سخت‌ترین گروه‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود امشب پذیرای بازی‌های مهمی خواهد بود که در نهایت تکلیف تیم‌های صعود کننده را که هنوز به طور کامل مشخص نشده است را تعیین می‌کند.

در کلاف پیچیده گروه F توپ‌چی‌های لندنی در شرایطی میهمان ناپولی هستند که در بازی رفت به یک پیروزی شیرین 2 بر صفر رسیده‌اند و در این زمینه لیگ پریمیر هم در بازی دشوار در خانه به یک تساوی دست یافته‌اند و با 5 امتیاز اختلاف نسبت به سایر تیم‌های مدعی در صدر قرار دارند، در آن طرف هم اگر ناپولی بتواند 3 بر صفر کهنتیجه بعیدی به نظر می رسد را اخذ کند، شانس صعود خواهد داشت.

بندرنشینان مارسی فرانسه این هفته پذیرای بورسیا دورتموند هستند، مارسی که به دلیل عدم توفیق در این گروه وباخت‌های پی در پی‌اش چیزی برای از دست دادن ندراد حیثیتی بازی خواهد کرد، اما از آن نایب قهرمان دور قبل که هنوز شانس حضور در دوره بعد را دارند، بی امان می روند تا پیروز شوند.

گروه‌G

اتلتیکو مادرید – پورتو

استریا وین – زنیت


پورتو میهمان تیم دوم مادرید خواهد بود، نمایندگان پرتغال که هنوز انگیزه صعود به دور بعد را دارند در صورت پیروزی مقابل اتلتیکو باید امیدوار باشند که استریاوین بتواند مقابل زنیت نمایش خوبی از خود به نمایش بگذارد وآن‌ها هم بتوانند به همراه اتلتیکو مادرید که هم اکنون با 13 امتیاز در صدر قراردارد صعود کنند.

گروه‌H

بارسلونا – سلتیک


آبی اناری پوشان نیوکمپ که مدتی است ستاره آرژانتینی خود لیونل مسی را در اختیار ندارند، امشب در شرایطی به مصاف نماینده اسکاتلند می روند که در بازی پیش مقابل آژاکس متحمل شکست شده‌اند و پس از آن انتقادات زیادی را به خود اختصاص دادند، کاتالان امید دارند بتوانند در خانه سلتیک به پیروزی برسند تا به عنوان تیم نخست صعود خود را قطعی کنند.

شاگردان آلگری در میلان امشب دیدار سختی را مقابل آژاکس خواهند داشت و در صورت یک تساوی بلیط تیم دوم را خواهند گرفت، از طرف دیگر نمایندگان هلند که در هفته پیش این رقابت‌های موفق به از میان برداشتن تیم مدعی بارسلونا شده‌اند از انگیزه بالایی برخوردار هستند وبرای صعود خود را به آب و آتش خواهند زد.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: قهرمان ، مورینیو ، امشب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار