نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم با افزایش تعداد نمایندگان استان اردبیل در مجلس، شهرستان بیله‌سوار صاحب نماینده‌ای مستقل شود.

حجت‌الاسلام حبیب برومند در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: طرح افزایش نمایندگان مجلس در کمیسیون‌ شوراها در حال بررسی است و ما بسیار راغب هستیم تا بر تعداد نمایندگان شمال استان اردبیل یک مورد افزوده شود که یا شهرهای پارس‌آباد و بیله‌سوار نمایندگانی مستقل داشته باشند یا این دو شهرستان دو نماینده راهی مجلس دهم کند.

وی گفت: با توجه به اینکه شمال استان از وسعت و جمعیت بیشتر و همچنین توانمندی‌های بالایی در حوزه‌های مختلف برخوردار است و مشکلات اجتماعی و اقتصادی این مردم بسیار بالا است امیدورایم با استقلال نمایندگی یا افزوده شدن بر تعداد نمایندگان بتوانیم در شان مردم این منطقه خدماتی را از جایگاه نمایندگی مجلس ارائه کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: قرار است تا پایان امسال طرح افزایش نمایندگان در مجلس با بررسی دقیق در کمیسیون شوراها در صحن علنی مجلس مطرح شود که در افزایش نمایندگان شمال استان حتی نمایندگان مرکز استان به غیر از یک نفر از آنها موافق هستند تا یک نماینده‌ای که قرار است به این تعداد افزوده شود مربوط به شمال استان باشد که امیدواریم در این زمینه تصمیمات مناسب در زمان مقرر صورت بگیرد/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیله ، سوار ، نماینده ، مستقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.