استاندار اردبیل گفت: قرار است شرکت دارویی تامین اجتماعی در بخش فرآوری گیاهان دارویی در استان اردبیل سرمایه‌گذاری‌ کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش امروز در دیدار با سرمایه‌گذاران سازمان تامین اجتماعی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به توانمندی‌هایی که این شرکت در حوزه سرمایه‌گذاری وحمایت از توان استان‌های مختلف دارد امیدواریم سرمایه‌گذار با فرآوری گیاهان دارویی نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان ایفا کند.

وی گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در راستای توسعه پایدار و ایجاد اشتغال از جمله مهمترین اولویت‌های استان است.

خدابخش تصریح کرد: ورود بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف به ویژه سرمایه‌گذاری در تولید، توزیع و پخش دارو در استان باعث خواهد شد که فعالیت‌های مختلف با سرعت هرچه بیشتری ادامه یابد.

استاندار اردبیل ادامه داد: تحقق حماسه اقتصادی و رفع مشکلات موجوددر حوزه اقتصادی در گرو حضور پررنگ تمامی بخش‌ها به ویژه فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری کلان است.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل به لحاظ ویژگی‌های اقلیمی و تنوع آب و هوایی از مناطق مهم رویش گیاهان دارویی به ویژه شیرین‌بیان است، افزود: توسعه کشت و تولید گیاهان دارویی در استان نقش به‌سزایی در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی استان دارد.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌‌گذاری استان اردبیل یادآور شد: در این زمینه توافقاتی بین سرمایه‌گذار شرکت دارویی سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته که امیدواریم سرمایه‌گذار با فرآوری این گیاه نقشی در توسعه اقتصادی استان اردبیل انجام دهد.

استاندار اردبیل در ادامه اذعان داشت: تنها راه نجات این استان و فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی و بحران‌های بیکاری توجه به سرمایه‌گذاران داخلی وخارجی و جلب آنها با ایجاد مشوق‌های سرمایه‌گذاری است که انتظار می‌رود در این زمینه حرکت‌های تاثیرگذار و مثبتی در استان شاهد و ناظر باشیم./س

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.