دکتر "حامد اختیاری" عصب شناس با حضور در برنامه "کلینیک تغذیه" در خصوص کنترل پالس‌های مغزی در جهت عدم مصرف مواد غذایی مضر صحبت می‌کند.

"مجید خلیفه سلطانی" تهیه کننده کلینیک تغذیه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه زنده و گفتگو محور "کلینیک تغذیه" که هدف آن ارتقا سطح سلامت جامعه در حوزه بهداشت مواد غذایی و تغذیه سالم است از دکتر "حامد اختیاری" عصب شناس در خصوص کنترل مغز در جهت وسوسه نشدن نسبت به خوردن مواد غذایی به خصوص پالس‌هایی که در این ارتباط از طریق مغز جابجا می‌شود صحبت می‌کند.
 
وی افزود: از آنجا که برخی مواد غذایی برای سلامتی انسان‌ها مضر است ولی انسان به خاطر ولع و وسوسه‌های غذایی به آن اعتیاد پیدا می‌کند بنابراین کنترل این پالس‌های مغزی بسیار حائز اهمیت است با توجه به اینکه این علم چند سالی است که در بین صاحب نظران مطرح شده است.
 
سلطانی در پایان عنوان کرد: در آیتم ویژه این برنامه شخصی را دعوت کرده‌ایم که با این روش توانسته سبد غذایی خود را کنترل کند و از تجربه و راهکارهای خود صحبت می‌کند.
 
لازم به ذکر است، برنامه "کلینیک تغذیه" با اجرای "محسن احتشامی" به مدت 45 دقیقه از ساعت 20 روی آنتن شبکه تهران رفته که مخاطبان می‌توانند سوالات خود را از طریق پیامک 10000537 مطرح نمایند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.