مسئول برگزار مسابقات فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به بازی تیم مسجد سلیمان با تراکتورسازی اگر شرایط زمین فوتبال مسجد سلیمان مقابل با استاندارد AFC نباشد بازی در مرکز استان برگزار می‌شود.

غلامرضا بهروان، مسئول مسابقات فدراسیون فوتبال در خصوص قرعه‌کشی جام حذفی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه تیم‌های حاضر در مسابقات جام حذفی حریف‌هایشان را شناختند مشخص شد که چه تیم‌هایی میزبان و چه تیم‌هایی میهمان هستند.

وی با اشاره به دیدار پیش روی نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی تبریز که قرار است در مسجد سلیمان برگزار شود افزود: این دیدار طبق برنامه مقدر شده که تراکتورسازی میهمان و تیم فوتبال مسجد سلیمان میزبان باشد، ولی ما برای رؤیت و بازبینی زمین بازی عملاً نماینده‌ای به مسجد سلیمان فرستاده‌ایم که زمین بازی را بازدید و نتیجه را به ما اعلام کند.

بهروان ادامه داد: در صورتی ‌که نتایج بازدید استاندار بودن زمین را بر طبق روال AFC تأکید کند بازی برگزار و در غیر این صورت مجبوریم بازی دو تیم را در مرکز استان برگزار کنیم.

مسئول کمیته مسابقات تصریح کرد: این حق تیم مسجد سلیمان است که بازی تیمش در شهر خودش برگزار شود، ولی اگر مجبور شویم ناچاریم مکان برگزاری بازی را تغییر دهیم.
وی با اشاره به فشردگی این دیدارها عنوان کرد: درست است این بازی‌ها فشرده است ولی تیم ملی و رقابت‌های حساس این تسم نیز باید در نظر گرفته شود وبر این اساس قرار است هر سه بازی 8 دی برگزار شود.

بهروان تاکید کرد: تمامی سعی ما این است که جام حذفی در مهلت مقرر تمام شود تا تعامل خوبی بین سرمربی تیم ملی و باشگاه‌ها برقرار شود.

مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال چرا کارلوس کی روش اعلام کرده در جلسات سازمان لیگ شرکت نمي‌کنم گفت: به نظر من در این شرایط حساس باید تعامل خوبی با سرمربی بیش از پیش باشد اگر مشکلی هم هست نباید به طور علنی در رسانه‌ها عنوان شود فقط باید در جلسات رو در رو نشت و نواقص و مشکلات را برطرف کرد.

وی با اشاره به اتمام جام حذفی پیش از موعد مقرر تصريح کرد: البته این نکته به نظر سرمربی تیم و فدراسیون شخص کفاشیان بستگی دارد اگر قرار باشد زودتر از موعد مقرر تمام شود قطعاً اعلام خواهد شد.

بهروان در پایان خاطرنشان کرد: این که برخی از باشگاه‌ها عملاً درگیر جام باشگاه‌ها هستند یا این‌که ملی پوشی زیادی در تیم‌ ملی دارند باید اعلام کنم قطعاً این‌ها شرایطی هستند که لازم‌الاجرا است وهمه باشگاه‌ها ملزم به مقبول و اجراء آن هستند زیرا اولویت با تیم ملی است و در نظر داریم تعامل خوب و سازنده‌ای که هم موفقیت تیم ملی وهم به سود باشگاه‌ها باشد برقرار سازیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار