روز نخست از رقابتهاي جودو قهرماني نوجوانان آسيا با کسب يک مدال برنز ديگر توسط رامين صفويه به اتمام رسيد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور نمایندگان 21 کشور از صبح امروز در سالن المپیک شهر "چنگ مای" چين آغاز شد و در نهايت با چهار مدال برنز براي نوجوانان کشورمان به اتمام رسيد.

بعد از سه مدال برنزي که رشنونژاد ، فتحي پور و عربي کسب کردند ، رامين صفويه هم موفق شد مدال برنز نوجوانان جهان را اين بار در آسيا تکرار کند.

صفویه در وزن 90- کیلوگرم دور اول " برار سینگ" از هند را در 4 ثانیه ایپون کرد تا حریف را با برانکارد به بیرون ازتاتامی انتقال دهند، در مبارزه دوم با ارائه یک مبارزه ضعیف با یک امتیاز یوکو به نماینده قرقیز باخت و به گروه بازنده ها رفت، در این گروه در مبارزه اول در زمان یک دقیقه نماینده ازبک را ایپون کرد.

او نماینده مغول را هم ایپون کرد و برنز گرفت.پيش از وي محمد رشنو نژاد ، مهدي فتحي پور و حسين عربي به نشان برنز دست يافته بودند.

محمد عباس نژاد در وزن 50- کیلوگرم ، کاویان بیرانوند در وزن 60- کیلوگرم و حامد رشيدي در وزن 81- کيلوگرم هم عنوان را کسب کرده و ايمان نيک اقبال هم حذف شده بود. اين دوره از مسابقات فردا پنچشنبه در بخش جوانان پيگيري مي شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: صفویه ، جودو ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار