پارک ترافیک منطقه 19 نزدیک به 2 ماه است که به بهره برداری رسیده و در این مدت موفق به آموزش 4666 شهروند منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  رضا نثاری شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: پارک ترافیک در 22 مهر به بهره برداری آزمایشی رسید و طی این مدت با استقبال خوبی از سوی مدارس و شهروندان روبرو شده است به طوریکه تاکنون 4 هزار و 383 کودک و 283 بزرگسال در این پارک آموزشهای ترافیکی دیده اند.

وی با اشاره به اینکه 24 هزار کودک 4 تا 12 ساله در این منطقه حضور دارند خاطرنشان کرد: آموزش تمام این کودکان در پارک ترافیک منطقه زمان زیادی می برد و به همین دلیل اولویت آموزش به 90 درصد کودکان منطقه و 10 درصد نیز به مناطق همجوار که از امکانات پارک ترافیک برخوردار نیستند اختصاص داده می شود.

نثاری تصریح کرد: واحد سمعی و بصری این پارک با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی طی دو هفته آینده ویژه بزرگسالان راه اندازی می شود و این امکان را ایجاد می کند که بتوانیم اقشار مختلف منطقه شامل موتورسواران خاطی، سالمندان، معلولین و سایر اقشار را آموزش دهیم.

شهردار منطقه مهمترین هدف ایجاد این پارک را ارتقای فرهنگ ترافیک شهروندان دانست و گفت: بیشترین قشری که از این پاک بهره می برند دانش آموزان هستند به طوریکه هر هفته تا 500 دانش آموز در این پارک آموزشهای ترافیکی می بیند.

نثاری به برنامه آموزشی سال آینده اشاره و بیان کرد: در سال آینده مربیان آموزشی وارد مدارس شده و آموزشهای تئوری را به دانش آموزان ارائه می دهند و با اتمام این مرحله دانش آموزان می توانند تجربه عملی آموزشها را در پارک ترافیک فرا گیرند.

برچسب ها: آموزش ، ترافیکی ، شهروند ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار