"گذر هفتم "كاري از گروه ايران و فرهنگ راديو ايران جمعه به بهانه كار جديد رامبد جوان كه قرار است از 15 دي از شبكه نسيم پخش شود با او گفتگو مي كند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو ايران برومند تهیه‌كننده اين برنامه گفت: در بخش ديگر برنامه پژمان عبادي با كامبيز درمبخش به خاطر نمايشگاه كاريكاتورش گفتگو مي‌كند.

همچنين علي اصغر نادر پور با مريم كاظمي به خاطر تئاتر كودكش به نام :غول بزرگ مهربان گفتگو مي‌كند.

نمایش «غول بزرگ مهربان» که توسط دیوید وود و بر اساس اثر روالد دال نوشته شده است و سیدحسین فدایی‌حسین آن را به فارسی ترجمه کرده، این روزها توسط گروه تئاتر مستقل برای اجرا آماده شده است .حسین محب اهری، مریم کاظمی، جواد اعرابی، میترا کریم‌خانی، پریسا فلاح‌زاده، عماد سالکی، نازنین صفا، بهروز مهرعلیان، حمید فتوحی، حسین صفا، مهدی رحیمی و حسام کلانتری از جمله بازیگران این نمایش هستند.ماجرای این غول مهربان در این نمایش از آنجا آغاز می‌شود که در جشن تولد یاسمن، بچه‌ها تصمیم می‌گیرند نمایش «غول بزرگ مهربان» را بازی کنند.

«غول بزرگ مهربان» نمایشی سراسر فانتزی و حرکت است که به صورت زنده و عروسکی آماده شده است.

فاطمه مينا خاني و سياوش صفاريان پور گوينده و مصطفي انجيله اي ارتباطات اين برنامه را بر عهده دارند."گذر هفتم" جمعه از ساعت 15 از راديو ايران پخش مي‌شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار